Hop til indhold
autobahn

Lola i Aalborg

Recommended Posts

Jeg havde fundet en anmeldelse - den var positiv - fra Kbh sidste sommer, med et par efterfølgende kommentarer om, at alle hendes billeder var ægte men et par lidt vel opstyltede.
De er væk, dem hun har nu kunne være taget i går, skoene hun modtog mig i er de samme. Og selvom de gør hende markant højere var jeg vild med hendes naturlige størrelse da de kom af, altså meget lav, godt skåret, med brede hofter og, som man kan se, en god størrelse C. Der er stadig tydelige spor efter nylige enhancements (ikke den knaldhårde type), men der må godt kæles, slikkes og tages lidt ved. 

Hun er en sød, cute pige, med smukke, livlige øjne - hvilket jeg var nødt til at fortælle hendes flere gange undervejs. Og hun modtog mine spontane komplimenter naturligt, med søde smil, som gjorde det dejligt at åbne endnu mere op for posen. 

Der havde været koldt udenfor, og da jeg havde lyst til at holde i hænder :-) var det med munden alene hun skulle få mig i stødet, hvilket hun gjorde med smil og uden at kny :-) Det var så dejligt at jeg bad om mere BJ, og derefter endnu mere BJ, fortsat med smil og kække blik. Herefter min tur til at give lidt igen, hovedet mellem hendes ben, tungen på opdagelse, indbydende og måtte også nogle ture ned mod toeren. Hun responderede med stille klynk og suk, lækkert! På med kondom og mere kvalitetstid med initiativer fra både hende og mig. 
Afsluttede med BJ/HJ 
kombo, og efter aftørrring af griseriet lagde hun sig tæt ind til mig, og vi snakkede om løst og fast, også efter tiden var gået. Jeg ville ønske jeg havde bestilt mere tid og vi bare kunne være blevet liggende der, mere kys, kælen og stille snak. 

For mig, en dejlig oplevelse med Lola. Stedet er rent, lyst og lækkert, en velkendt adresse tæt ved city. Hun taler iøvrigt fint engelsk.

På vej ud, mellem småkyssene i værelset og entreen sagde jeg at jeg håbede at se hende igen. Hun vil gerne se et bestemt sted i Nordjylland når det bliver lidt bedre vejr, så måske en noget længere aftale med frisk luft i håret næste gang, hvis hun kommer tilbage til den tid?

Lola i Aalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...