Hop til indhold
Theis2

The SEXIEST trans in town !!!

Recommended Posts

Jeg havde længe haft lyst til at besøge hende her.

http://massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=6147

Aftalte med hende i telefonen at jeg gerne ville ha at hun skulle være aktiv, og det var umiddelbart ikke noget problem.

Ankommer til adressen, og bliver ledt ind på et lille værelse hvor det skal forgå. billederne på hendes profil ligner hende, dog er hun nok lidt ældre end hun skriver. Jeg synes hun var ret lækker.

Selve oplevelsen var ret skuffende. Der blev suttet en del pik, og hun var ret hård. Man kunne mærke at hun tændte på at kneppe mig i halsen, og det var ret frækt. Hun suttede lidt pik, og og så stoppede det frække her. Jeg ville jo gerne ha at hun skulle kneppe mig, og det kunne hun lige pludselig ikke. Trods det at vi havde aftalt det på forhånd. Det endte med at hun red mig lidt, og så gjorde mig færdig med hånden. ikke lige det jeg havde lyst til, og jeg var irriteret over at hun ikke kunne holde det aftalte.

Jeg besøger hende ikke igen!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Theis

Tak for anmeldelsen/advarslen. Jeg er nu alligevel blevet lidt nysgerrig på at besøge hende.

Men vil lige spørge om et par ting, når nu du har prøvet hende.

Det er sådan om hendes krop, nemlig om hun har bryster og om hun er glatbarberet?

Tak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde længe haft lyst til at besøge hende her.

http://massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=6147

Aftalte med hende i telefonen at jeg gerne ville ha at hun skulle være aktiv, og det var umiddelbart ikke noget problem.

Ankommer til adressen, og bliver ledt ind på et lille værelse hvor det skal forgå. billederne på hendes profil ligner hende, dog er hun nok lidt ældre end hun skriver. Jeg synes hun var ret lækker.

Selve oplevelsen var ret skuffende. Der blev suttet en del pik, og hun var ret hård. Man kunne mærke at hun tændte på at kneppe mig i halsen, og det var ret frækt. Hun suttede lidt pik, og og så stoppede det frække her. Jeg ville jo gerne ha at hun skulle kneppe mig, og det kunne hun lige pludselig ikke. Trods det at vi havde aftalt det på forhånd. Det endte med at hun red mig lidt, og så gjorde mig færdig med hånden. ikke lige det jeg havde lyst til, og jeg var irriteret over at hun ikke kunne holde det aftalte.

Jeg besøger hende ikke igen!

 

Jeg har også længe haft kig på hende, og vil gerne besøge hende når jeg kommer til Staden, hun ser rigtig dejlig ud. Mine ønsker går på, at jeg gerne vil sutte den af på hende, og sluge hendes sperm.

Derfor vil jeg gerne vide om: Kan hun komme med en stor ladning, og hvor stor er hendes pik ?. Håber at du vil svare på mine spørgsmål.

På forhånd Tak !.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...