Hop til indhold

Recommended Posts

Halløj alle sammen - og godaften! 

Jeg har længe døjet med ondt i ryggen og overvejer at gå til en massør. Har dog samtidigt leget lidt med tanken, om at der også skal være lidt til lillemanden efter.

 

har i nogle anbefalinger? 

Kom gerne med lidt priser og hvad der indgår ;-) 

- tak på forhånd!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Drstor skrev, for 3 minutter siden:

Halløj alle sammen - og godaften! 

Jeg har længe døjet med ondt i ryggen og overvejer at gå til en massør. Har dog samtidigt leget lidt med tanken, om at der også skal være lidt til lillemanden efter.

 

har i nogle anbefalinger? 

Kom gerne med lidt priser og hvad der indgår ;-) 

- tak på forhånd!

Du skal da besøge Silje. Hun kommer jævnligt til Odense og Svendborg. Der kan du få lidt af hvert og hun kan finde ud af at massere. Hun er en moden kvinde, men meget nærværende og god til at lytte til dine behov. 

https://annoncelight.dk/showad/207370

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lovingboobs skrev, for 1 time siden:

Du skal da besøge Silje. Hun kommer jævnligt til Odense og Svendborg. Der kan du få lidt af hvert og hun kan finde ud af at massere. Hun er en moden kvinde, men meget nærværende og god til at lytte til dine behov. 

https://annoncelight.dk/showad/207370

 

OMG ..

Hvad linket angår, så falder jeg ikke på røven for folk som ved en smule mere end ingenting og oveni købet bruger Joan Ø. som reference, så er bunden da også skrabet ren.

For mig legitimerer det på ingen måde de nævnte priser - men ok hver sin lyst.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...