Hop til indhold
PeterN

Dejligt roligt nytårsknald med Victoria fra Litauen!

Recommended Posts

Så blev det tid til årets første seriøse udtømning af lummersovs.... 

Victoria er en smuk ung pige fra Litauen (ifølge sigselv). Jeg synes nu ikke hendes engelsk var så minimalt som beskrevet i @tomneva's anmeldelse, men nu var jeg jo heller ikke kommet for at snakke alt for meget. Overfor mig virkede Victoria sød og naturligt imødekommende. Hverken mere eller mindre. Hun skulle være her til omkring den 10. januar! 

Victoria befinder sig i indre by i området omkring Københavns Universitet.

Aftalen blev truffet dagen før, da jeg tit foretrækker møder tidligere på dagen. Blev lukket ind med få minutters ventetid. 

Jeg synes hun er en meget dejlig og smuk pige, men hun ligner selvfølgelig ikke en tro kopi af sine modelbilleder. 

 Det blev til en dejlig time med meget smukke unge Victoria. 

Victoria er en meget rolig pige, kan måske virke lidt genert på nogle, men come on jeg rammer hende på hendes anden dag som GP'er, hun er 19 år gammel , og hun er i et fremmed land og er måske ikke stormester i engelsk, så alt andet ville da være unaturligt. Derfor gjorde jeg mig umage for at lade hende tage styringen lidt særlig i starten, og jeg var meget opmærksom på hendes meget subtile signaler. Det blev til et dejligt intimt forspil med dejlig intim berøring særlig da vi allerførst stod på gulvede og fandt en fælles bølgelængde mmmmmm 

Hun startede øverst og bevægede sig meget forsigtigt (jeg er ret veludrustet så har fuld forståelse for at pigen lige skal vænne sig til udstyret). Da jeg selv gav lidt den anden vej og hun også fik et par omgange i det hurtige tempo kunne jeg tydelig mærke hun var med på den. Så måtte jeg pænt finde mig i at blive hevet i nakkehåret og få hvisket gloser fra hendes smukke modersmål lige ind i øret mmmmmmmm Vi afsluttede i missionæren og hold da op sådan en smuk pige og så de der øjne med et rigtigt dovent roligt blik og let adsklite læber mmmmmmmmmmmmmm

Det var bare dejlig og fræk sex med en ung skønhed, som umiddelbart kan virke lidt mut / genert, så man skal være villig til at gøre sig umage.... 

Også må jeg sige at jeg faktisk er rigtig glad for rolige piger. Det er jo også herligt når pigen er en ren hvirvelvind at alt muligt (min tidligere sexcoach, ungarske Maya blot som eksempler... @lucyblack virker som om hun også kunne høre til den kategori - har jeg dog til gode ;-)  

Men for mig er de rolige piger en helt anden type oplevelse som jeg altså også sætter meget stor pris på. Sådan husker jeg også umiddelbart Jessica Big Ass. 

Jeg forventer ikke at det skal være væsentlig bedre sex fordi jeg har betalt 1800,- denne gang og sidste "kun" betalte 1500,- den slags regnestykker giver i min optik overhovedet ingen mening!!! 

Jeg syntes det var en rigtig dejlig fræk oplevelse og håber andre føler sig inspireret af det ;-) 

Ja og så rigtig godt nytår, tak for et rigtig dejligt forum!

KH

PN 

Redigeret af PeterN

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var lige på vej med noget opfølgning, men nu er annoncerne for både Diana og Victoria væk, så måske de er smuttet hjem lidt tidligere end forventet? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aandersen

Diana og Victoria er rejst hjem; meget kort besøg og super ærgerligt når man havde sat næsen op efter en time med sidstnævnte...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aandersen

Adele og Leila var ikke en del af den lettiske gruppe. Sidstnævnte har stadig Anastasia i København og angiveligt nye på vej.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Adele har sagt, at hun er fra Warszawa, altså fra Polen. Men det kan jo være, at hun stak en løgn, for hun svarede med mail, der indeholdt russiske bogstaver .. ... :-)

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...