Hop til indhold
facade7733

Nogen der kender thai klinikker i Esbjerg som tilbyder ''ekstra'' service

Recommended Posts

Hej er en fyr omkring midten af mine 20'er som bor i Esbjerg og er blevet ret nysgerrig omkring om folk kender hvor og hvilke af de forskellige thai klinikker i Esbjerg som tilbyder ''ekstra'' service. Kunne godt tænke mig at prøve det. Tak på forhånd og jeg tager gerne imod gode råd :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
facade7733 skrev, for 3 minutter siden:

Tænker nu mere de thai klinikker der er I Esbjerg men der er nogen søde piger på den side. Har hørt at der er flere steder klinikker hvor de gør mere når du spørger ind til det.

Prøv nu at læs annoncerne.

Der er nogen fra Esbjerg imellem ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er der jo "ekstra" service og "ekstra" service, så hvor meget "ekstra" service er du på udkig efter? :)

...og går du også efter god massage?

Del dette indlæg


Link til indlæg
facade7733 skrev, for 30 minutter siden:

Tænker nu mere de thai klinikker der er I Esbjerg men der er nogen søde piger på den side. Har hørt at der er flere steder klinikker hvor de gør mere når du spørger ind til det.

Hende her som Malberg har anmeldt, er her endnu.

Og hvis man indsnævrer Aarhuselskers link, ved at tilføje Esbjerg i søgefeltet, ser det sådan ud:

https://annoncelight.dk/search/thai esbjerg?region=10&type=any 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pinkman skrev, for 3 minutter siden:

Nu er der jo "ekstra" service og "ekstra" service, så hvor meget "ekstra" service er du på udkig efter? :)

...og går du også efter god massage?

Tja alt fra nøgen til direkte alm sex osv er nok hvad jeg kigger efter. Men en god massage er da velkommen :) hvis du kan give en liste over hvilke steder og hvad du har erfaret så lytter jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for al info jeg har også kigget rundt på forummet og har fundet ud af det forskellige så jeg kan tage en beslutning. Har lige en andet spørgsmål de piger som man nu kommer ind hos betaler du dem kontant for de ''ekstra'' ting som man nu finder ud af de siger ja til eller hvordan foregår det? eller betaler du bare det man aftaler sammen med den massage eksempelvis 300 kr så betaler du det andet som et tip? vil lige få styr på hvordan det foregår.

Del dette indlæg


Link til indlæg
facade7733 skrev, for 4 timer siden:

Hej er en fyr omkring midten af mine 20'er som bor i Esbjerg og er blevet ret nysgerrig omkring om folk kender hvor og hvilke af de forskellige thai klinikker i Esbjerg som tilbyder ''ekstra'' service. Kunne godt tænke mig at prøve det. Tak på forhånd og jeg tager gerne imod gode råd :)

https://annoncelight.dk/showad/286856

har haft fornøjelsen af hende her et par gange i århus tidligere...

hun er i esbjerg nu ....

der fik jeg fin service ....

Del dette indlæg


Link til indlæg
facade7733 skrev, den 2.1.2020 at 20:59:

Tak for al info jeg har også kigget rundt på forummet og har fundet ud af det forskellige så jeg kan tage en beslutning. Har lige en andet spørgsmål de piger som man nu kommer ind hos betaler du dem kontant for de ''ekstra'' ting som man nu finder ud af de siger ja til eller hvordan foregår det? eller betaler du bare det man aftaler sammen med den massage eksempelvis 300 kr så betaler du det andet som et tip? vil lige få styr på hvordan det foregår.

Betaler altid kontant, massage og hj koster 500kr, giver altid 600kr hvis det er godt, så er det også godt næste gang.

fp ( fuld pakke ) starter ved ca. 1.000kr i Esbjerg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...