Hop til indhold
Gh0st

Selfietråde? Ny ide

Recommended Posts

Jeg tror, at vi er mange der savner de sjove til tider lidt kiksede men altid dejlige sellfies mange piger har delt.

Og selvom jeg har stor respekt for at EG har fjernet dem pga GDPR, så burde der kunne findes en løsning.

Selv bruger jeg FLICKR til at dele mine almindelige billeder, men er der ikke et tilsvarende lidt frækt sted, hvor pigerne selv håndterer upload og fjernelse, eller kunne det tænkes,

at EG ville lægge plads til en 'foto-væg' udelukkende styret af de lyserøde? For min skyld må I gerne plastre den til med reklamer :-)

Redigeret af Gh0st

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med tanke på alt den ballade der har været med piger der har villet have deres billeder/selfier fjernet, for så alligevel få uger senere igen lægge nye billeder op herinde, så tror jeg ikke i skal satse på at @Administrator gider mere af det bøvl. 

Det har pigerne helt selv ødelagt for dem selv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Rooster

Respekt for det, men findes der ikke en pendant til FLICKR bare i den frække afdeling, hvor pigerne selv står for håndteringen af deres billeder?

Det er nok det bedste alternativ i og med at pigerne så bare kan linke til deres side.

Just a thought

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rooster skrev, for 1 time siden:

Med tanke på alt den ballade der har været med piger der har villet have deres billeder/selfier fjernet, for så alligevel få uger senere igen lægge nye billeder op herinde, så tror jeg ikke i skal satse på at @Administrator gider mere af det bøvl. 

Kunne man ikke bare gøre det muligt for Trådstarteren selv at fjerne selfietråde? Så burde det ikke give nogen noget bøvl, når en selfietråd fortrydes.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krebs skrev, for 25 minutter siden:

Kunne man ikke bare gøre det muligt for Trådstarteren selv at fjerne selfietråde? Så burde det ikke give nogen noget bøvl, når en selfietråd fortrydes.

 

Når alle indlæg fryses til EG, så vil det kun skabe postyr og lave et selfietråd som opretteren selv kan styre, så går al ide med EG af mode

Del dette indlæg


Link til indlæg

@rooster at der bliver lagt links op med billleder + personhenførebar data som tlf nr + mail adskeller sig vel ikke meget fra annoncelight.dk? Annoncerne fra annoncelight, deles i vildskab dagligt ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

I skal henvende jer til @Administrator med jeres spørgsmål. Det er på ingen måde en beslutning jeg har indflydelse på. 

Jeg ville bare orientere om, hvordan det er min helt klare opfattelse at landet ligger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved at nogle piger herinde fra har oprettet sig på Twitter og Instagram og lægger billeder ud der.. :)

Så det er bare at spørge dem i gerne vil se en selfie tråd med om at de opretter sig et a de 2 steder.. Den ene er liiiiiiidt mere overfølsom overfor nude picture end den anden er.. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo
Rooster skrev, den 2.1.2020 at 16:55:

Med tanke på alt den ballade der har været med piger der har villet have deres billeder/selfier fjernet, for så alligevel få uger senere igen lægge nye billeder op herinde, så tror jeg ikke i skal satse på at @Administrator gider mere af det bøvl. 

Det har pigerne helt selv ødelagt for dem selv. 

Hvorfor gør I det ikke bare muligt at for folk at selv slette indlæg med billeder? Istedet for at alt skal gå igennem jer?´Det er noget af det mest absurde. Jeg kan fx ikke engang gå ind og redigere anmeldelser af piger jeg har skrevet tidligere, hvis pigen har bedt mig om at fjerne noget specifikt. 

Det er idioti.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Runaldo skrev, for 40 minutter siden:

Hvorfor gør I det ikke bare muligt at for folk at selv slette indlæg med billeder

Så bliver forum ligesom FB, hvor man kan læse kommentarer til indlæg der ikke længere eksisterer, eller er helt omskrevet. Det er idioti. 
I øvrigt kan man sikkert ikke skelne mellem indlæg med eller uden billeder i redigerings tilladelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Aarhuselsker:

Nu skal vi ikke bevæge os ned på FB niveau (kommer ALRDIG på det møg site), men hvad er der i vejen for, at GP'erne hver især kan få deres egene 'klummer', hvor der er  mulighed for at uploade og slette indhold - inkl. selfies?

Teknisk er det da helt sikkert muligt ( jeg har arbejdet med IT i mange år), spørgsmålet er blot, om EG vil lægge serverplads og trafik til det formål, hvilket ikke synes at være tilfældet.

For øvrigt: Er det EG der uploader og fjerne billeder fra pigernes annoncer?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gh0st skrev, for 2 minutter siden:

men hvad er der i vejen for, at GP'erne hver især kan få deres egene 'klummer', hvor der er  mulighed for at uploade og slette indhold - inkl. selfies?

Det har vi jo allerede på annoncesiden ;) 

Tidligere kunne vi bruge profilsiden, men da der kom betalingsannoncer blev den mulighed lukket. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Liv

Det er jo lidt ærgerligt, jeg som sikkert mange andre, nød at læse pigernes selfie tråde med demange muntre indlæg og en generel god tone

Helt  sikkert et godt sted for pigerne at reklamere :-)

Siden EG ikke vil have ballade med piger, der fortryder billede upload, så kunne en løsning jo være ,at pigerne får et sted hvor de selv er ansvarlige, det kunne være profil siderne.

Men jeg tror desværre den her ide er helt død og borte i EG regie, så måske skulle man lave et FLICKR lignende site for uartige piger i stedet?

Jeg kan sagtens kode den slags hjemmesider, men det vil ikke falde i god jord hos min nuværende arbejdsgiver :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Gh0st skrev, for 13 minutter siden:

men hvad er der i vejen for, at GP'erne hver især kan få deres egene 'klummer', hvor der er  mulighed for at uploade og slette indhold - inkl. selfies?

Det er også noget helt andet end det du skrev som jeg svarede på :) 
For min skyld gerne, men tvivler på jeg ville bruge tid på de klummer. Jeg synes faktisk at de fleste af de selfi tråde der var dengang, var temmelig anstrengende at læse, så de blev sprunget over kort efter fænomenet opstod. 


 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo
Aarhuselsker skrev, for 5 timer siden:

Så bliver forum ligesom FB, hvor man kan læse kommentarer til indlæg der ikke længere eksisterer, eller er helt omskrevet. Det er idioti. 
I øvrigt kan man sikkert ikke skelne mellem indlæg med eller uden billeder i redigerings tilladelser.

Jo det kan man. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Val Venis skrev, den 2.1.2020 at 21:14:

Kan pigerne ikke bare oprette Instagram profiler? Eller er Instagram, ligesom Facebook, ret sarte når det kommer til nøgenbilleder?

Insta er nøgenforskrækkede... en brystvorte og **puff** billedet er væk...

Twitter derimod ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...