Hop til indhold

Recommended Posts

Hi i would like to observe (sit in the corner and enjoy myself) a great lesbian show that includes oral, fingering, dildo play and strap-on between the girls. 

Maybe i will touch their bodies but no fucking from my side just a great pure lesbian show. 

I witness be happy for some recommendations. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Emmalie

A lot of girls are advertising with “I have a girlfriend if you want threesome etc”, write them and ask if they offer lesbian only show :) also the brothels often have 2 girls on work, you can call and ask if the girls offer lesbian show. Some girls don’t do lesbian, but my experience is that most do.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emmalie skrev, for 1 time siden:

A lot of girls are advertising with “I have a girlfriend if you want threesome etc”, write them and ask if they offer lesbian only show :) also the brothels often have 2 girls on work, you can call and ask if the girls offer lesbian show. Some girls don’t do lesbian, but my experience is that most do.

Hvem laver du lesbisk med??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Emmalie

@AlfaN jeg laver lesbisk med ligepræcis alle der vil lave lesbisk med mig :D men nu har jeg altså arbejdet i over et år og ingen mænd har efterspurgt det >:( 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emmalie skrev, for 27 minutter siden:

@AlfaN jeg laver lesbisk med ligepræcis alle der vil lave lesbisk med mig :D men nu har jeg altså arbejdet i over et år og ingen mænd har efterspurgt det >:( 

Find en extra pige og jeg er klar til enhver tid. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Emmalie
AlfaN skrev, for 2 timer siden:

Find en extra pige og jeg er klar til enhver tid. 

Som nævnt til trådstarter er de fleste piger med på lesbisk, det gælder også mine kollegaer ;) det kræver at mandfolkene, som dig, bestiller det :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emmalie skrev, for 36 minutter siden:

Som nævnt til trådstarter er de fleste piger med på lesbisk, det gælder også mine kollegaer ;) det kræver at mandfolkene, som dig, bestiller det :) 

Det er hermed bestilt. Send mig gerne en pm hvis du har en veninde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emmalie skrev, den 2.1.2020 at 17:12:

@AlfaN jeg laver lesbisk med ligepræcis alle der vil lave lesbisk med mig :D men nu har jeg altså arbejdet i over et år og ingen mænd har efterspurgt det >:( 

Jeg er frisk!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Emmalie
Tekla skrev, for 12 timer siden:

Jeg er frisk!

Uhhhhh :huh:B) det kunne godt blive interessant 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emmalie skrev, for 7 minutter siden:

Uhhhhh :huh:B) det kunne godt blive interessant 

Og alligevel er jeg ik blevet kontaktet ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...