Lelaaki 15 Skrevet 2. Januar, 2020 Hi i would like to observe (sit in the corner and enjoy myself) a great lesbian show that includes oral, fingering, dildo play and strap-on between the girls. Maybe i will touch their bodies but no fucking from my side just a great pure lesbian show. I witness be happy for some recommendations. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 2. Januar, 2020 A lot of girls are advertising with “I have a girlfriend if you want threesome etc”, write them and ask if they offer lesbian only show also the brothels often have 2 girls on work, you can call and ask if the girls offer lesbian show. Some girls don’t do lesbian, but my experience is that most do. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr_Swingking 396 Skrevet 2. Januar, 2020 @Emmalie "Some girls don’t do lesbian, but my experience is that most do."... du gør ikke livet let for os mænd Der kører nu film på nethinden 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 2. Januar, 2020 Emmalie skrev, for 1 time siden: A lot of girls are advertising with “I have a girlfriend if you want threesome etc”, write them and ask if they offer lesbian only show also the brothels often have 2 girls on work, you can call and ask if the girls offer lesbian show. Some girls don’t do lesbian, but my experience is that most do. Hvem laver du lesbisk med?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 2. Januar, 2020 @AlfaN jeg laver lesbisk med ligepræcis alle der vil lave lesbisk med mig men nu har jeg altså arbejdet i over et år og ingen mænd har efterspurgt det >:( Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 2. Januar, 2020 Emmalie skrev, for 27 minutter siden: @AlfaN jeg laver lesbisk med ligepræcis alle der vil lave lesbisk med mig men nu har jeg altså arbejdet i over et år og ingen mænd har efterspurgt det >:( Find en extra pige og jeg er klar til enhver tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 2. Januar, 2020 AlfaN skrev, for 2 timer siden: Find en extra pige og jeg er klar til enhver tid. Som nævnt til trådstarter er de fleste piger med på lesbisk, det gælder også mine kollegaer det kræver at mandfolkene, som dig, bestiller det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 2. Januar, 2020 Emmalie skrev, for 36 minutter siden: Som nævnt til trådstarter er de fleste piger med på lesbisk, det gælder også mine kollegaer det kræver at mandfolkene, som dig, bestiller det Det er hermed bestilt. Send mig gerne en pm hvis du har en veninde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tekla 152 Skrevet 15. Januar, 2020 Emmalie skrev, den 2.1.2020 at 17:12: @AlfaN jeg laver lesbisk med ligepræcis alle der vil lave lesbisk med mig men nu har jeg altså arbejdet i over et år og ingen mænd har efterspurgt det >:( Jeg er frisk! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 15. Januar, 2020 Tekla skrev, for 12 timer siden: Jeg er frisk! Uhhhhh det kunne godt blive interessant Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 15. Januar, 2020 Emmalie skrev, for 7 minutter siden: Uhhhhh det kunne godt blive interessant Og alligevel er jeg ik blevet kontaktet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2564 Skrevet 15. Januar, 2020 Tag selv kontakt. Bare en idé 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg