Hop til indhold

ADVARSEL! "Søger hurtige penge" Pige på 18 fra Sønderjylland

Featured Replies

Skrevet

Hej folkens

Er det lykkedes nogen af jer, at få lavet en aftale med denne "pige"???

https://annoncelight.dk/annonce/39185/soeger-hurtige-penge

Var ellers rigtig langt ift. en aftale, sendte hende et billede, men hørte så ikke mere. Jeg er ellers en rigtig pæn og veltrænet fyr og enhver pige der sælger sex, burde være finde mig som en type af kunde, de allerhelst ville have. Først efter adskillige mails senere (hvor jeg understreger, at det lugter af fakeri), modtager jeg et svar, hvor hun siger hun ikke synes jeg er hendes type. Har så meget selvindsigt, at det ikke kan være en reel undskyldning.

Min umiddelbare fornemmelse er, at man skal holde sig langt væk!

Skrevet

Var ellers rigtig langt ift. en aftale, sendte hende et billede, men hørte så ikke mere. Jeg er ellers en rigtig pæn og veltrænet fyr og enhver pige der sælger sex, burde være finde mig som en type af kunde, de allerhelst ville have. Først efter adskillige mails senere (hvor jeg understreger, at det lugter af fakeri), modtager jeg et svar, hvor hun siger hun ikke synes jeg er hendes type. Har så meget selvindsigt, at det ikke kan være en reel undskyldning.

Min umiddelbare fornemmelse er, at man skal holde sig langt væk!

genialt - ja nærmest Weltklasse-humor :) Faktisk er du så lækker at de faktisk burde gøre det gratis - eller måske endda betale dig :) :) :)

Skrevet

Hej folkens

...Jeg er ellers en rigtig pæn og veltrænet fyr og enhver pige der sælger sex, burde være finde mig som en type af kunde, de allerhelst ville have. Først efter adskillige mails senere (hvor jeg understreger, at det lugter af fakeri), modtager jeg et svar, hvor hun siger hun ikke synes jeg er hendes type. Har så meget selvindsigt, at det ikke kan være en reel undskyldning.

Super indlæg...men skal man græde eller grine?

risle

Skrevet

Det er atter en annonce fra Annoncelight. Jeg har skrevet kritisk om dette site før :evil: , så jeg er ikke særligt overrasket :roll: .

Skrevet

B X.

Jeg synes egentlig, at indlægget siger mere om trådstarter end om pigen og bemeldte site.

Og hvad angår det sidste, så synes jeg faktisk, at du er lidt uretfærdig.

Der har været massevis af advarsler herinde omkring en enkelt forbryderisk møgluder med oprindelse i det Aarhusianske, men det er endnu aldrig lykkedes mig at se den annonce, advarslerne har henvist ti, simpelthen fordi Mads fjerner dem lige så hurtigt, som han bliver opmærksom på dem.

Skrevet

Og så lige en beklagelse af, at jeg også bidrog til afsporelse af emnet.

Vil også gerne høre, om nogen har fået kontakt med positivt resultat til følge.

Skrevet

Det er atter en annonce fra Annoncelight. Jeg har skrevet kritisk om dette site før :evil: , så jeg er ikke særligt overrasket :roll: .

vil bare lige sige at jeg har fundet mange ægte piger på denne side.men ok der er da også nogle annoncer der skriger til himlen om at de er fake, men syntes de er nemme at spotte

Skrevet

vil bare lige sige at jeg har fundet mange ægte piger på denne side
Og heldigvis for det.

Jeg synes bare, at hver gang, der er tale om fake annoncer, så stammer de gerne fra Annoncelight. Min pointe er, at det må være nemmest at slippe af sted med den slags her, ellers så vi vel ikke alle de eksempler herfra?

Den omtalte 18-årige er således bare et nyt eksempel.

Skrevet

BX, det ved hverken du eller jeg, om det er et eksempel på, i hvert fald ikke før, der har været nogle flere anmeldere med samme eller lignende resultat som trådstarters.

Og fake annoncer, også af chikanetypen er jo en risiko, når man besøger et gratis-site.

Voksenlisten husede jo et hav af den slags, indtil man skulle betale for annoncerne, så flyttede de over på AL, men det er vel også kun et spørgsmål om tid, før Mads opgiver kampen mod vindmøllerne!

Skrevet

Der har været massevis af advarsler herinde omkring en enkelt forbryderisk møgluder med oprindelse i det Aarhusianske, men det er endnu aldrig lykkedes mig at se den annonce, advarslerne har henvist ti, simpelthen fordi Mads fjerner dem lige så hurtigt, som han bliver opmærksom på dem.

Det er nu ikke helt rigtigt .. Jeg har flere gange skrevet til ham og gjort opmærksom på annoncer eller piger som ikke har helt rent mel i posen, og der sker for at sige det mildt, ikke en skid !!

Faktisk har jeg skrevet til ham 4 gange omkring pigen der bliver omtalt her i annoncen, som faktisk kun er 17 år, men hun kan stadig frit oprette nye annoncer.

Pigen fra Århus er jo også bare et ud af mange eksempler på hvor dårlig man er til at få ryddet ud i lortet derinde

Skrevet

Batmule,

hvad vil du sige med dit indlæg?

At fordi, AL måske ikke logger IP-adresser, er det dårligt, at piger, som du mistænker for at være fake, for andet er der vel ikke tale om, eller hemmeligholder du noget, kan fortsætte med at uploade annoncer?

Eller er det for sårligt, at siteowner på et gartis-site ikke er på 24 timer i døgnet?

Begge dele er jo noget vrøvl, personligt har jeg oplevet, at mails til både min kommune og Naturstyrelsen er forblevet ubesvarede, se, der sidder der folk, der får deres fede løn for at svare, der som det naturligste i verden skøjter videre, som intet var sket. Den slags er fandeme for dårligt, men det andet er da slet ikke sammenligneligt hermed.

Klager du også over maden, når du får dit gratis måltid i folkekøkkenet?

Skrevet

Jeg gør såmænd bare opmærksom på at din påstand om at Mads sletter annoncerne ikke er sand, andet er der ikke i det ...

Men det lyder da lidt som om du har noget i klemme hos AL ;)

Skrevet

Gid der var flere fornuftige mennesker som Onslow. :!::!: :!:

Skrevet

vil bare lige sige at jeg har fundet mange ægte piger på denne side.men ok der er da også nogle annoncer der skriger til himlen om at de er fake, men syntes de er nemme at spotte

Jeg har fået den bedste betalingssex via den side, så jeg klager ikke;O

Skrevet

Jeg gør såmænd bare opmærksom på at din påstand om at Mads sletter annoncerne ikke er sand, andet er der ikke i det ...

Men det lyder da lidt som om du har noget i klemme hos AL ;)

Fedt, at du kan holde stilen uden at blive fornærmet. ;)

Og jeg har såmænd ikke noget i klemme, hverken sådan eller sådan ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.