Hop til indhold

Recommended Posts

Var på besøg mellem jul og nytår - fik en god behandling med happy end ! Mere erotik end egentlig massage men nok også det jeg kom efter ! Hun er lille og køn med kæmpe silikone bryster og meget lille røv - man må gerne pille samtidig  ! Synes stadig hun er rigtig nydelig og en thai i den gode ende af skalaen ! Behandling var i den dyre ende - men jeg var tilfreds! 

https://annoncelight.dk/showad/287608

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheRookie
pokerface2000 skrev, for 21 timer siden:

Var på besøg mellem jul og nytår - fik en god behandling med happy end ! Mere erotik end egentlig massage men nok også det jeg kom efter ! Hun er lille og køn med kæmpe silikone bryster og meget lille røv - man må gerne pille samtidig  ! Synes stadig hun er rigtig nydelig og en thai i den gode ende af skalaen ! Behandling var i den dyre ende - men jeg var tilfreds! 

https://annoncelight.dk/showad/287608

Fuldstændig enig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo
pokerface2000 skrev, den 1.1.2020 at 23:42:

Var på besøg mellem jul og nytår - fik en god behandling med happy end ! Mere erotik end egentlig massage men nok også det jeg kom efter ! Hun er lille og køn med kæmpe silikone bryster og meget lille røv - man må gerne pille samtidig  ! Synes stadig hun er rigtig nydelig og en thai i den gode ende af skalaen ! Behandling var i den dyre ende - men jeg var tilfreds! 

https://annoncelight.dk/showad/287608

500 for en time? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Runaldo skrev, for 3 timer siden:

500 for en time? 

Er rimelig sikker på de 500 for en time kun er for massage, måske med en spiller.....hun skriver jo Full 20/800
Fullpakke 1/1500   , hvilket jeg læser som fuld pake 20 min   800kr.   1 time 1500kr :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo
afløbsrenseren skrev, for 4 timer siden:

Er rimelig sikker på de 500 for en time kun er for massage, måske med en spiller.....hun skriver jo Full 20/800
Fullpakke 1/1500   , hvilket jeg læser som fuld pake 20 min   800kr.   1 time 1500kr :)

Tak for det afklarende svar, har siddet og kigget mig blind på hendes prisliste i flere år og været uforstående.

Jeg ledte nu efter et svar fra trådstarter :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Runaldo skrev, for 10 minutter siden:

Tak for det afklarende svar, har siddet og kigget mig blind på hendes prisliste i flere år og været uforstående.

Øhh..... hvor svært kan det være ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo
powerpoint skrev, for 3 timer siden:

Øhh..... hvor svært kan det være ?

Sarcasm much? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Runaldo jeg gav 800 for en god halv time - incl. Start massage af hendes `søster` og happy end ! Dyrt men lækker flirtrende kvinde som gjorde det rigtige ! Måske jeg kunne have dyrket sex - men det kom  jeg ikke efter ! Jeg var tilfreds og kommer der gerne igen !

Redigeret af pokerface2000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun giver fuld valuta for pengene hvis man betaler fuld valuta. Sådan er det.

Hun er rigtig rigtig sød og er medlevende og som sagt flirtende med sine kunder.

Hvor mange steder finder man det ?

Så pas godt på hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hendes navn er Joy, og ikke Beni, er en fejl fra “hende der har lavet annoncen”, så vidt så godt.

Var et smut forbi til en god gang massage med b2b. 
Hun er en sød og dejlig thai pige, på den ægte måde. Indledte med en klassisk massage som hun har rimelig styr på. 
Efter en halv time smider hun tøjet, og så er det igang med den mere sjove del. 
Hun er dejlig naturlig og indlevende. De ungdoms bløde bryster med strittende vorter, kom rundt over det hele, og fik suttet godt og længe på dem.  
Hun glider dejligt rundt oven på mig, og hendes lækre mis strejfer faretruende mit lem, jeg er helt bange for at den i kampens hede skal smutte indenfor.

Får lidt styr på situationen, og lader hende malke mig grundigt til sidste dråbe. 
 

Pigen 4/5

Stedet 4/5

Kommer helt klart igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan se at på nogle af billederne er hun voldsomt malet på maven, på andre ikke. Hvor tatoveret er hun i virkeligheden?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Snigeren902
MotionMan skrev, den 1.2.2020 at 14:15:

Hendes navn er Joy, og ikke Beni, er en fejl fra “hende der har lavet annoncen”, så vidt så godt.

Var et smut forbi til en god gang massage med b2b. 
Hun er en sød og dejlig thai pige, på den ægte måde. Indledte med en klassisk massage som hun har rimelig styr på. 
Efter en halv time smider hun tøjet, og så er det igang med den mere sjove del. 
Hun er dejlig naturlig og indlevende. De ungdoms bløde bryster med strittende vorter, kom rundt over det hele, og fik suttet godt og længe på dem.  
Hun glider dejligt rundt oven på mig, og hendes lækre mis strejfer faretruende mit lem, jeg er helt bange for at den i kampens hede skal smutte indenfor.

Får lidt styr på situationen, og lader hende malke mig grundigt til sidste dråbe. 
 

Pigen 4/5

Stedet 4/5

Kommer helt klart igen. 

Hun lyder også meget sød i telefonen.. har prøvet Beni.. tror det bliver joy’s tur nu hvad gav du for din omgang med B2B og HJ? Hvis man må spørger 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...