Hop til indhold
Tip toe

Er skæg og skægstubbe et problem?

Recommended Posts

Jeg har so far forholdt mig glatbarberet i fjæset, og inden jeg besøger en GP har jeg sørget for et clean shavet ansigt så hverken mundkys, kindkys eller oral vil genere pigen. 

Men, måske har jeg lyst til at afprøve skæg-trenden i 2020. Dog med en bagtanke som jeg ikke just deler med netværket: Sætter det nogle begrænsninger ved GP-besøg? I min fantasi kan jeg lige forstille mig, hvordan ti mænd med skægstubbe må være ren sandpapir for en GP - eller er det en overdrevet tanke? Er det typisk for GP at nægte nogle ydelser, hvis man kommer ind af døren med Jason Statham-lignende skægstubbe? Eller skal det have en hvis længde før det kan tolereres? Man vil jo så nødigt være til ubehag :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kører selv med 4-6 mm og har aldrig været ude for nogle “restriktioner”. Hvis du plejer det, og lige giver det lidt skægolie i ny og næ, så burde det være fint.

Ved kortere længder end 4 mm, kan det måske godt være lidt sandpapir.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Tip toe skrev, for 20 minutter siden:

Jeg har so far forholdt mig glatbarberet i fjæset, og inden jeg besøger en GP har jeg sørget for et clean shavet ansigt så hverken mundkys, kindkys eller oral vil genere pigen. 

Men, måske har jeg lyst til at afprøve skæg-trenden i 2020. Dog med en bagtanke som jeg ikke just deler med netværket: Sætter det nogle begrænsninger ved GP-besøg? I min fantasi kan jeg lige forstille mig, hvordan ti mænd med skægstubbe må være ren sandpapir for en GP - eller er det en overdrevet tanke? Er det typisk for GP at nægte nogle ydelser, hvis man kommer ind af døren med Jason Statham-lignende skægstubbe? Eller skal det have en hvis længde før det kan tolereres? Man vil jo så nødigt være til ubehag :D 

Jeg  er  nok  lidt  atypisk  også  ift  mængden  af  hvor  mange/få  mænd  jeg  mødes  med. Jeg  kan  godt  lide  en  mand  der  kan  kradse  lidt  -  både  ved  kys og  oral.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er 4/6 mm har aldrig haft problemer med at få lov, nogle gange har jeg fået lov til at slikke længere tid end aftalt, om det er fordi jeg er god til det, eller om det er fordi det krasser dejligt ved jeg ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg
fræk6 skrev, for 5 minutter siden:

Jeg er 4/6 mm har aldrig haft problemer med at få lov, nogle gange har jeg fået lov til at slikke længere tid end aftalt, om det er fordi jeg er god til det, eller om det er fordi det krasser dejligt ved jeg ikke

Eller måske er det fordi at du betaler. Forestil dig at kysse med dig selv. Korte hår stikker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
People Pleaseren skrev, for 33 minutter siden:

Eller måske er det fordi at du betaler. Forestil dig at kysse med dig selv. Korte hår stikker.

Ja, self. Betaler jeg for det, men hvis gp siger jeg gerne må blive ved, så siger jeg da ikke nej, jeg slikker også fisse på en med stupper - det er helt fint for mig - dog fortrækker jeg ikke at kysse med en med korte hår 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lidt skæg, ikke skæg stubbe, og er altid trimmet ved slikke besøg.

Har ikke haft dårlige kommentarer omkring skæg og jeg slikker længe.

Et sted hvor jeg kom tilbage til efter en måned, der kunne hun huske mig grundet mit skæg og engang i udlandet der blev jeg nusset godt i skægget og hun sagde det var dejligt med skæg  /hår, jeg spurgte om hun havde hår og det havde hun, men hun kunne ikke lige vise mig det den dag da hun havde hendes periode, det var ved thai massage.

Så ikke noget negativt ved skæg, jeg savner at der er flere piger med "skæg" men det er jo en anden historie:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Emmalie

Skæg er fint, men skægstubbe af den værste stikkende variant kan altså godt være liiiiiidt :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du er som mænd er flest, så er skægget allerede dejligt blødt i det efter en fire dages tid, og så er det jo ingen hindring - så længe du ikke kører en sand 40, så går det nok ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citat

Er skæg og skægstubbe et problem?

Ja hvis hendes er længere end mit.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det endte sgu alligevel med en tur under høvlen. :D Kunne ikke komme forbi kaktus-fasen. Nogle mænd har bare evnen til at udvikle et skæg der er blødt som en urørt skibakke. Andre får det groveste sandpapir fra Silvan. Og jeg vil helst ikke gøre kvinderne hudløse. :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tip toe skrev, for 15 timer siden:

Det endte sgu alligevel med en tur under høvlen. :D Kunne ikke komme forbi kaktus-fasen. Nogle mænd har bare evnen til at udvikle et skæg der er blødt som en urørt skibakke. Andre får det groveste sandpapir fra Silvan. Og jeg vil helst ikke gøre kvinderne hudløse. :P 

hehe det kommer ikke bare af sig selv fra naturens hånd, men hvis du virkelig vil prøve at komme forbi kaktus-fasen så prøv følgende guide, så får du dét bløde velduftende skæg som kvinderne nyder at køre hånden igennem

https://www.proshave.dk/proshaves-5-trins-guide-til-et-velplejet-skaeg-paa-14-dage-saadan-goer-du.aspx

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jan Kaspersen

Min erfaring er at skæg er ok, men det skal altså ikke trimmes lige før turen går sydover mellem den skønnes ben. Nej, trimningen skal gøres et par dage før, så skægget ikke stritter om kap med bette-manden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mirella skrev, for 17 timer siden:

No problem with beard or beard stubble here.In fact its nice with a bit of variation:P

it's really good to hear otherwise I will have big problems with you.

Zaq

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...