Hop til indhold
tugwell

22 årige dansk studine (Fillipa/Anastasia)

Recommended Posts

Hende her havde jeg godt nok kigget længe efter plus at have læst yderst positivt om hende. 

Det havde bare aldrig kunne passe ind med hendes vagter og mine kalender. Men det lykkedes her i slutningen af året. 

Jeg besøgte hende i Gentofte i en villa nær ikea som andre piger også har som sted. 

Jeg skrev en SMS og fik svar ret hurtigt. Lavede en aftale og så afsted. 

Hun tog imod i undertøj og viste mig ind i værelset. Smag er jo altid meget forskellig. Men hold nu k.... Hun er flot. Ung smuk pige. Slank med små bryster. Faktisk syntes jeg hun er mindre i virkeligheden end på billederne. Mindre som i slankere. Ikke lavere. Hun er ikke tynd på den der anoreksi måde. Sådan skal det ikke forståes. 

Nå men tog en halv time. Lækker fræk sex og masser af kys. Kan varmt anbefales. 

Jeg kunne sagtens finde på at komme igen hvis alt klapper som forleden. :biggrin:

Venlig hilsen tugwell.

 

https://annoncelight.dk/showad/210997

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg må sige bare med de billeder der er der sagde hun rigtig dejlig ud og så nogle piger ser vi skulle aldrig have over i Jylland desværre

Del dette indlæg


Link til indlæg
hankatten skrev, for 15 minutter siden:

jeg må sige bare med de billeder der er der sagde hun rigtig dejlig ud og så nogle piger ser vi skulle aldrig have over i Jylland desværre

Hun har nu været herovre flere gange. Hun er skide dejlig. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
hankatten skrev, for 19 minutter siden:

jeg må sige bare med de billeder der er der sagde hun rigtig dejlig ud og så nogle piger ser vi skulle aldrig have over i Jylland desværre

Fuldstændig "sort" snak set i min optik. Om igen hankat, så vi andre også kan forstå, hvad du skriver.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Træerne vokser som sædvanligt ikke ind i himlen. Jeg havde lavet en aftale med Filippa her imellem jul og nytår, og sms'ede som aftalt til hende, da jeg nærmede mig stedet. Intet svar, selvom jeg var helt præcis med tiden. Nå, jeg parkerede og spadserede hen til stedet og SMSede igen. Stadigt intet svar. Efter 10 minutter i kulden, SMSede jeg igen, og fik nu svar om, at "hun var ked af det, men hun havde lavet rod i booking, og om jeg kunne vente en time?"

Dér fik jeg ligesom nok af hende...:mad:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tugwell skrev, den 1.1.2020 at 21:46:

Hende her havde jeg godt nok kigget længe efter plus at have læst yderst positivt om hende. 

Det havde bare aldrig kunne passe ind med hendes vagter og mine kalender. Men det lykkedes her i slutningen af året. 

Jeg besøgte hende i Gentofte i en villa nær ikea som andre piger også har som sted. 

Jeg skrev en SMS og fik svar ret hurtigt. Lavede en aftale og så afsted. 

Hun tog imod i undertøj og viste mig ind i værelset. Smag er jo altid meget forskellig. Men hold nu k.... Hun er flot. Ung smuk pige. Slank med små bryster. Faktisk syntes jeg hun er mindre i virkeligheden end på billederne. Mindre som i slankere. Ikke lavere. Hun er ikke tynd på den der anoreksi måde. Sådan skal det ikke forståes. 

Nå men tog en halv time. Lækker fræk sex og masser af kys. Kan varmt anbefales. 

Jeg kunne sagtens finde på at komme igen hvis alt klapper som forleden. :biggrin:

Venlig hilsen tugwell.

 

https://annoncelight.dk/showad/210997

Tak fordi du var den første, som opdagede og anmeldte denne skønne pige. :P

Mvh

:shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg skrev, den 1.1.2020 at 22:24:

Fuldstændig "sort" snak set i min optik. Om igen hankat, så vi andre også kan forstå, hvad du skriver.

jeg må sige bare med de billeder der er der sagde hun rigtig dejlig ud og så nogle piger ser vi skulle aldrig have over i Jylland desværre.

Jeg har familie i jylland og giver gerne et forsøg :D

Jeg må sige, bare med de billeder der....****...hun ser rigtig dejlig ud. Sådan nogle piger ser vi sku' aldrig her ovre i Jylland, desværre

Del dette indlæg


Link til indlæg
Benjamin skrev, den 2.1.2020 at 23:24:

Tak fordi du var den første, som opdagede og anmeldte denne skønne pige. :P

Mvh

:shock:

Hun er ik ligefrem ny. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil så gerne besøge hinde men hun svar mig ikke på sms eller mailen nogen der har et godt tip til hvordan man får er aftale med den smukke pige ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
JonDo skrev, 1 time siden:

Jeg vil så gerne besøge hinde men hun svar mig ikke på sms eller mailen nogen der har et godt tip til hvordan man får er aftale med den smukke pige ?

Jeg har også skrevet til hende uden at få svar, jeg prøver ikke 2 gange så hun er udelukket i fremtiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
junglebøffen skrev, for 7 minutter siden:

Jeg har også skrevet til hende uden at få svar, jeg prøver ikke 2 gange så hun er udelukket i fremtiden.

Hun kan jo være optaget, holde fri eller andet der gør hun ikke lige kan svare.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Larsebro

Jeg tror der er så kunder, at beskederne simpelthen går tabt i mængden. Og så har de faste kunder sikkert fortrinsret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
junglebøffen skrev, for 2 timer siden:

Jeg har også skrevet til hende uden at få svar, jeg prøver ikke 2 gange så hun er udelukket i fremtiden.

Jeg skriver i meget god tid på en dag hun skriver hun har åben, hvis hun svarer at hun ingen tider har (så vil forsøge igen en anden dag), kan jeg gå videre til plan b, hvis hun ikke svarer kan jeg ikke nå plan b.

Del dette indlæg


Link til indlæg
junglebøffen skrev, for 34 minutter siden:

Jeg skriver i meget god tid på en dag hun skriver hun har åben, hvis hun svarer at hun ingen tider har (så vil forsøge igen en anden dag), kan jeg gå videre til plan b, hvis hun ikke svarer kan jeg ikke nå plan b.

Hvis hun (som jeg) først åbner telefonen på det tidspunkt hun er på fra, og er booket den første tid og måske også den næste, så kan det være svært at nå at svare sms’er. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mødte hende sidste torsdag.

sms hende kl 18:00 og fik en halv time med hende kl 19:15 samme aften.

Fantastisk smuk kvinde, super sexet og nærværende og ligetil.

Dejligt ugeneret sted for dem der sætter pris på det.

Wow skal snart af sted igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vist ingen hemmelighed, at jeg er stor fan af Filippa. Har aldrig haft problemer med at aftale tid. Bruger WhatsApp.

Det skal dog siges, at jeg er typen, der altid er i god tid. Så har jeg noget at se frem til:P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...