Hop til indhold
Guest Alkoholikeren

Godt nytår til jer alle.

Recommended Posts

Guest Alkoholikeren

Kære alle brugere og andet godtfolk der er kommer i eroguide, min tid som kunde hos de skønne kvinder der sælger intime service ydelser, er forbi, i morgen kommer 8 flyttemænd og pakker mit hjem ned og henter det jeg selv har pakket ned, jeg flytter sammen med min kæreste vi har valgt et hus som hun har købt sig ind i, da jeg ejede huset. Jeg har “løbepas” men syntes det er forkert at købe sex, når sexlivet med kæresten er fantastisk og vi kan udleve vores gensidige fantasier, så har jeg hverken behov eller lyst til GP besøg (selvom de ganske unge 20/40 år frister) jeg vil da tid til anden kigge forbi og lægge en kommentar i politik. 
kh 

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fynbomanden

Held og lykke i parforholdets rammer. Håber du bliver lykkelig :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Borende X skrev, for 2 timer siden:

God vind fremad. Du vil blive savnet.

Argh X jeg kommer da på besøg i ny og næ i politik forummet så helt væk er jeg nu ikke

godt nytår og nu kan du jo glæde dig over at du nu ikke skal konkurrere med mig om tid hos Trine :) vi ses @Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Jeg håber I får et fantastisk liv sammen, med et svedigt lækkert sexliv der varer ved så længe I er sammen. <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lagaffe

Tak for denne gang Alko. Du har da absolut været en af de spændende bekendtskaber her på EG.

Held og lykke med parforholdet. Håber at I får en masse fede oplevelser sammen.

Godt nytår til dig og din udkårne 

Del dette indlæg


Link til indlæg

ER i stadigvæk sammen eller kommet udover forelskelsens uklare sind, det tager min. 1 uge og max. resten af livet ,,, sådan ca. ;)

Håber selvfølgelig på det sidste for jer :)

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Alkoholikeren skrev, for 2 minutter siden:

Vi pakker ud og dyrker hed ungdommelig sex :)

God  fornøjelse  til  jer  - skønt  at  høre.  Nyd  jeres  liv.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...