Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/248134

Besøgte stedet kort tid før jul.

Havde lavet aftale i forvejen.

Det blev en rigtig god oplevelse med Sia, Zia eller noget lignende.
Hun modtog mig i en kort, sort kjole, og allerede ved velkomstkrammet kunne jeg (pilfinger som jeg er) konstatere, at der ikke var noget under den.
Vi aftale det fornødne (½ time med det hele), og hun gik, mens jeg tog tøjet af. Satte mig på kanten af briksen, og da hun kom igen, stillede hun sig foran mig og pillede ved lillemanden, mens jeg igen gik på opdagelse. Et par små kys blev det også til.
Så kom jeg op på briksen og fik lidt massage på ryg og ben (og mellem dem). den lille sorte lårkorte kjole var i mellemtiden forsvundet, og det blev til lidt b2b, mens jeg også blev vendt om.
Der så jeg for første gang den dejlige Sia helt uden tøj, lidt, men tilpas lidt, buttet, dejlig numse og bryster og en trimmet, men ikke glat mis.
For fanden da, sød og dejlig.
Det gik over i gensidigt pilleri, kyssen her og der, og så kom kondomet - helt uden afbrydelser - lige så snildt på.
Så fik jeg en vidunderlig slikketur, inden Sia lagde sig og lod mig gå på opdagelse op ad hendes ben og lår, indtil jeg nåede ......
Lækker-lækker mis.
Så blev det tid til en fræk og dejlig 69-er med god tid. Sia fortsatte, og jeg lå og nød det og gik ind imellem på opdagelse med fingre og tunge.
Det var så godt, at vi aftalte, at det skulle fortsætte med blow til jeg kom.
Aldrig har jeg fået så godt et blowjob. God til til hygge bagefter.

Alletiders besøg - jeg kommer igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...