Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg vil lige skrive om mine oplevelser med "ModenSexyLady".......

Hvis man er til en rigtig kvinde med former, og noget til både gården og gaden så er

et besøg hos "ModenSexyLady"et besøg du aldrig vil glemme.......

Hun er helt igennem fantastisk og altid liderlig og klar til frække lege, hun er fænomenal

Når man kommer til hendes adresse åbner hun hurtigt op....og man er straks i drømmeland,

for hun er altid iført et super frækt outfit, som virkelig gør at der kommer liv i ens "Penis"......

Hun begynder straks og kærtegne og kysse lidenskabeligt, og kort efter man er ankommet fører

hun en videre ind i hulen.......

Her er hun kvinden man ønskede man havde helt for sig selv, hun er utrolig meget på og altid

meget liderlig........

Hun er som hun osse selv skriver, enormt vanedannende og hvis man ikke passer på bliver man

afhængig........

Og man bliver nød til at komme tilbage igen og igen og igen......... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

For et par år tilbage, besøgte jeg hende også.. Og kan kun sige de 1500kr/timen... De var alle pengene værd..

Hun var sindsyg skøn.. Frodig kvinde med runde former.. Dog uden det var for meget.. Hun havde en skål med is terninger, hvorved hun tog 1stk i munden, hvorefter hun suttede nipples og bed lidt i ens nipples. (Efter mit ønske selvfølgelig. )

Hvorefter det græske blev udforsket... Alt i alt en sindsyg dejlig oplevelse, som varmt kan anbefales. .

Mvh. Mr. Boring guy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stadig moden sexy lady.

Kan varmt anbefale hende - vil besøge hende igen, så snart jeg får mulighed for det.

Kunne ikke få det til at passe med mit sidste besøg i hovedstaden ... eller havde jeg været der.

Har anmeldt Moden Sexy Lady i en anden tråd, som jeg da lige vil gøre opmærksom på

viewtopic.php?f=10&t=3952

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...