Hop til indhold
Guest Expo

Diana - årets første KNALD

Recommended Posts

Guest Expo

Expo var aktiv i dag.. Udover i går at være til et selskab hvor der var søde skabninger - var fokus også på et par nye pigebørn..

Diana og Victoria.. Okker gokker..:rolleyes: slog en 6ér - det blev Diana.. Smuksak og fin cat..

Hmmm Expo for fanden 2 dages faste og du begynder at opføre dig som et barn - der har fået for meget slik.:D

Tid kom på plads og Expo var klar over at besøget ville sikre meget lidt søvn.. 4 timer blev det til før Expo ringede på døren - velkendt sted - tæt på Nørreport st. Op af trappen til 3 sal - døren blev åbnet og Diana 100% som pict åbnede op... Wow Diana - dit lækre lamseben..<3

Blev vist ind på værelset jeg ikke tidl. har været på - det andet kender jeg rigtig godt..:P Diana i rødt lingeri - hold nu op - det sad godt - men ikke så længe..  Nu forsøgte Expo at kommunikere en smule med pigebarnet.. Hmmm, da, da, da - Ja, ja det er fint vi skal denne vej.. Diana kan faktisk ikke et ord engelsk - eller dansk..:lol: Nå fuck det - kys på læber (Expo er ikke til tungeslaskere) Expo i shower og hurtig retur.. Diana sad på sengen og så såååå sød ud.

Mandel øjne, bryster med hjælp, og en krop der er en 19 årig værdig.. Hold nu op. Øko til Expo - helt ok, Diana blev smidt bagover og lingeri blev pillet af. En skøn glat cat - med gode læber og den syrlige smag som Expo "jagter". Expo lå her i 10 min og pigebarnet kunne tydeligt lige det.. Diana er grundet sin alder ikke så selvsikker - så opvarmning mellem benene er en god taktik.. Øko til Expo igen og på med gummi.. Diana nu med den skønne bagdel i vejret og Expo presse til med kanonen..;) Hold nu op den Cat er stram - kanonen indenfor og en langsom start - indtil bunden var nået. Expo stod på gulvet - Diana med bagdelen udover kanten - skridsikkert underlagt - Expo i fuld aktivitet.. Diana ned på ryggen, øko til cat og Expo ovenpå.. Diana er ikke meget for øjenkontakt når man er tæt.. Men Expo var i fuld aktivitet og dampen begyndte at fylde rummet. Nu Diana på toppen - fuld gas og Expo skød kanonen af - langt oppe i Diana..

Expo i shower og retur til 2 runde.. Expo favorit (med Diana var bagfra med skridsikkert underlag).. Skyldes også den manglende øjenkontakt.. SÅ Expo gav den gas - hold nu op Diana fik en hård omgang, og de små pige klynk gjorde at Expo smed Diana rundt og kanonen skød af - udover de forholdsvis hårde - men flotte silikone bryster.. Rummet var vådt af aktivitet og dug, det samme var Expo - så i shower..

Konklusion: Diana kan ikke engelsk og Expo kan ikke Russisk.. Er en meget ung pige, der klart er forsigtig og ikke så selvkørende.. Øjenkontakt er hun til - lige indtil sporten sættes ind..

Skøn ungpige krop, med silikone bryster og en cat med fine og synlige læber. Selve cat - er en "bøf" og Expo "nåede" at fange den syrlige smag - inden den blev vasket alt for meget.. Mandel øjne, store læber som faktisk var rigtig rare at kysse med.. Sød næse..:P

Det var ok at have et så lille og ungt lamseben mellem hænderne - Expos hænder kunne næsten holde pigebarnet rundt om livet - og hun kunne virkelig tage det hårdt bagfra..:D

Fin oplevelse - efter en god nytårsaften - en smule bagstiv Expo - fik årets første knald. Tror der kommer flere til..:P Expo kommer dog ikke igen til Diana. Kommunikation, øjenkontakt og selvsikkerhed betyder meget for Expo - og sutteklar næse og fødder..

Men er ønsket om en 19 årig pige - der har en dejlig krop - og ovenstående ikke betyder så meget for dig - så.. Smuksak og fin cat..

Mødte et "medlem" som trippede rundt ved opgangsdøren.. Det var til Victoria - så spændende at høre mere om - hvis vi må..;)

KH. Expo

 

Redigeret af Expo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke mig der skulle op til Victoria, @Expo.. Jeg har sovet lige til nu..

Lidt ærgerligt at der ikke er så meget øjenkontakt. For det tænder mig helt vildt.. Så må jeg tænke over om jeg skal forbi.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Expo
Dressmann skrev, for 20 minutter siden:

Tak for endnu en god beretning :) - og godt nytår!
Hvordan er parkeringsforhold hvis man kommer i bil?

Keep up the good work :P

Dressmann

Selv Tak Dressmann - og Godt Nytår retur..:D Parkeringsforhold er ikke fantastiske.. I morges kunne jeg se der var tomme pladser - men på hverdage skal man komme i god tid eller tage toget til Nørreport. Expo tog taxi ind i dag - var simpelthen ikke clean nok endnu.. Hmmm vil rigtig gerne høre om Victoria - er det en opgave for Dressmann? :rolleyes:

Expo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Taler ikke engelsk :-(

19 år og silikonebabser :-( 

For filan....  :-) Som at elske med en stum og kunstig dukke!.

Har prøvet det på FKK flere gange. Det er ikke mønten værd. Optifuck - nej tak!

Og da slet ikke 1.200 for 30 minutter. Eller 1.800 for en time. 

Tusind tak til Expo for deling og at jeg har sparet 1.800 til brug på en af de mange andre skønne piger i byen

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
Expo skrev, for 6 minutter siden:

Selv Tak Dressmann - og Godt Nytår retur..:D Parkeringsforhold er ikke fantastiske.. I morges kunne jeg se der var tomme pladser - men på hverdage skal man komme i god tid eller tage toget til Nørreport. Expo tog taxi ind i dag - var simpelthen ikke clean nok endnu.. Hmmm vil rigtig gerne høre om Victoria - er det en opgave for Dressmann? :rolleyes:

Expo

Joooeee sagtens  :) - nu ligger landet imidlertid således, at jeg har en aftale med Diana i morgen :P
Kan man tillade sig at ændre den til Victoria? :rolleyes:
Dressmann

Redigeret af Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Expo
Dressmann skrev, for 6 minutter siden:

Kan man tillade sig at ændre den til Victoria? :rolleyes:
Dressmann

JA, KLART.. Hvis de ting jeg skrev som Diana har udfordringer med, betyder noget for dig - så skal du skifte ASAP.. - eller måske blot tage begge..:P

Redigeret af Expo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Expo
underdog40 skrev, for 28 minutter siden:

For satan, hvor jeg synes hun er smuk :) 

For satan - hun er smuk..:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Expo skrev, for 19 minutter siden:

JA, KLART.. Hvis de ting jeg skrev som Diana har udfordringer med, betyder noget for dig - så skal du skifte ASAP.. - eller måske blot tage begge..:P

Har spurgt til begge... men synes prisen er for høj. Så hellere have dem på tomandshånd :) 

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 43 minutter siden:

For satan, hvor jeg synes hun er smuk :) 

Og hun sidder på Wegner-stol på to af billederne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Expo
Dressmann skrev, for 2 minutter siden:

Har spurgt til begge... men synes prisen er for høj. Så hellere have dem på tomandshånd :) 

Dressmann

Bliver det Victoria i stedet??:D Er spændt på at høre status herfra..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dressmann skrev, for 32 minutter siden:

Joooeee sagtens  :) - nu ligger landet imidlertid således, at jeg har en aftale med Diana i morgen :P
Kan man tillade sig at ændre den til Victoria? :rolleyes:
Dressmann

Du aflyser da bare aftalen med D :-)  En gentlemen aflyser :-) det er din ret - og pligt :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 13 minutter siden:

Og hun sidder på Wegner-stol på to af billederne.

Er det dig, Bruun Rasmussen? :) Du har garanteret ret. Men nu kunne hun have siddet og slået en prut i hovedet på Greta Thunberg....det ville jeg heller ikke have bemærket :D

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har Diana en stram fisse? Tænker hvis hun er 19 er den måske dejlig ungpigestram:):)???

Og Victoria - samme spørgsmål: stram fisse?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 32 minutter siden:

Er det dig, Bruun Rasmussen?

Min kommentar er vel nærmest mere relevant end din, idet jeg bringer objektiv information, mens du bringer en subjektiv vurdering af billeder, vi alle kan se. Just sayin'. 

Men når den lille stikpille er skåret ud i pap, og tråden er degeneret til tom sludren, hvor bros rygklapper og gejler hinanden op, så er det da meget pudsigt, at en af de unge, groomede østpiger, der er trafficked til Danmark, udstilles på en dansk designklassiker?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Loveyouladies skrev, for 1 minut siden:

Har Diana en stram fisse? 

Det står i anmeldelsen. Expo kalder bare fisse for "cat".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 20 minutter siden:

Min kommentar er vel nærmest mere relevant end din, idet jeg bringer objektiv information, mens du bringer en subjektiv vurdering af billeder, vi alle kan se. Just sayin'. 

Men når den lille stikpille er skåret ud i pap, og tråden er degeneret til tom sludren, hvor bros rygklapper og gejler hinanden op, så er det da meget pudsigt, at en af de unge, groomede østpiger, der er trafficked til Danmark, udstilles på en dansk designklassiker?

Modtaget. Så stolene på billederne er en mere objektiv og relevant information end min subjektive mening om at hun er smuk!?!

Kan du selv se hvor denne samtale er på vej hen?

Og hvad mener du med at det er pudsigt at hun sidder på en Wegnerstol? Er det en hån mod det danske retsvæsen? Er det en konspirationsteori? Er det en rebus jeg skal løse?  

Hjælp mig! Jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad jeg skal læse mellem dine linjer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 17 minutter siden:

Jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad jeg skal læse mellem dine linjer. 

Jeg er en sur gammel mand der elsker at spamme opslag med over-intellektuelle kommentarer og påpege hvor åbenlyse ting for folk:ph34r: men ellers er jeg en flink gut:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fynbomanden

Tak for dit review @Expo. Det glæder mine hårdttjente penge, at de ikke lige her og nu skal kastes i grams efter Diana. Så er det jo bare at kigge videre efter andre muligheder, for pengene brænder i pungen :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 2 timer siden:

Kan du selv se hvor denne samtale er på vej hen?

Ja, i pladderland, fordi du pladrer og får svar som du pladrer. Alle er helt ligeglade med at du synes en kvinde ser smuk ud på billeder, når tråden handler om folk der har mødt hende, og vi alle kan se de samme billedersom du "anmelder". Mit bidrag er også pladder, men i modsætning til dit indeholder det altså viden, som ikke er en subjektiv vurdering af, hvad billederne viser.

underdog40 skrev, for 2 timer siden:

Og hvad mener du med at det er pudsigt at hun sidder på en Wegnerstol?

At denne her meget unge pige som af kyniske bagmænd er lokket til Danmark, faktisk sidder på en dansk stol på de overpolerede billeder, som du anmelder. Det tror jeg bare er et utilsigtet sammentræf, som er sjovt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 43 minutter siden:

Ja, i pladderland, fordi du pladrer og får svar som du pladrer. Alle er helt ligeglade med at du synes en kvinde ser smuk ud på billeder, når tråden handler om folk der har mødt hende, og vi alle kan se de samme billedersom du "anmelder". Mit bidrag er også pladder, men i modsætning til dit indeholder det altså viden, som ikke er en subjektiv vurdering af, hvad billederne viser.

Det er i orden, Bruun Rasmussen.

Jeg synes stadig hun er smuk, smuk, smuk smuk, smuk........lad os se hvordan din OCD klarer den, siden du har så svært ved blot et enkelt smuk!

Den sidste del om at være lokket og trafficking mv, må stå for din egen regning. Men du er velkommen til at sende mig en PB med dine beviser. Og nej! Et billede af en stol, vil ikke være nok!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Styrvolt skrev, 1 time siden:

Jeg venter spændt på at høre om Dianas lingeri er fra Victoria's Secret. :shock:

Og fremover besøger jeg kun piger der sidder i IKEA-møbler....tør sq da ikke andet :( 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...