Hop til indhold
ommeren

Koh Lanta

Recommended Posts

Jeg skal til Koh Lanta i februar sammen med min kone. Det ligner en meget lille ø så mine forventninger om lidt hanky panky for mig selv, er ikke store.

Er der nogen der har været på øen og undersøgt markedet der ? Og jeg tænker ikke på mad :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke været ovre på øen, men der er rapporter om adskillige barer på hovedvejen mellem Long Beach og starten af Khong Dao Beach med ST/LT piger, hvis du har mulighed for besøg. Hvis ikke, kan du jo evt leje et værelse i nærheden for et par timer. Bare spørg i baren. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ommeren skrev, for 3 timer siden:

meget lille ø

Jeg var for nogle år siden på Koh Tao med familien. Havde ikke regnet med at der var nogen som helst muligheder der, men en aften gik jeg en tur selv. På en bar endda et stykke væk fra hvad man vel må kalde centrum i hovedbyen fik jeg en øl. En slank og køn ung pige/kvinde i kort nederdel spurgte m vi skulle spille "på stribe". Først sad hun almindeligt på bordet bag disken. Så trak hun benene op så jeg kunne se de hvide trusser bagtil og lidt ind mellem. benene, og til sidst spredte hun dem lidt. 

Jeg var helt solgt. Barmutter kom hen til os og sagde at jeg kunne få skønheden med hjem i bungalowen, men det kunne jo ikke lade sig gøre da familien var der.

Jeg drømmer stadig om synet, og mulighederne. 

Jeg tror at du nok kan opleve på nogle af barene, at nogle af serveringspigerne supplerer indkomsten, og Koh Lanta er langt større end Koh Tao selvom det jo nok mere kommer an på antallet af turister end den geografiske størrelse.    God tur og op med optimismen. Bare det var mig. :) Det kan jo være de har et værelse ovenpå du kan leje på timebasis.

Redigeret af stein

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...