ommeren 315 Skrevet 1. Januar, 2020 Jeg skal til Koh Lanta i februar sammen med min kone. Det ligner en meget lille ø så mine forventninger om lidt hanky panky for mig selv, er ikke store. Er der nogen der har været på øen og undersøgt markedet der ? Og jeg tænker ikke på mad Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
autobahn 1435 Skrevet 1. Januar, 2020 Jeg har ikke været ovre på øen, men der er rapporter om adskillige barer på hovedvejen mellem Long Beach og starten af Khong Dao Beach med ST/LT piger, hvis du har mulighed for besøg. Hvis ikke, kan du jo evt leje et værelse i nærheden for et par timer. Bare spørg i baren. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mcnasty 93 Skrevet 1. Januar, 2020 Har ikke været der, men mange andre steder i Thailand. Thailandredcat har en lille opsummering fra sidste år som kan hjælpe dig på vej https://www.thailandredcat.com/nightlife-and-thai-girls-on-koh-lanta/ Håber du finder lidt side fornøjelser ;) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stein 351 Skrevet 1. Januar, 2020 (edited) ommeren skrev, for 3 timer siden: meget lille ø Jeg var for nogle år siden på Koh Tao med familien. Havde ikke regnet med at der var nogen som helst muligheder der, men en aften gik jeg en tur selv. På en bar endda et stykke væk fra hvad man vel må kalde centrum i hovedbyen fik jeg en øl. En slank og køn ung pige/kvinde i kort nederdel spurgte m vi skulle spille "på stribe". Først sad hun almindeligt på bordet bag disken. Så trak hun benene op så jeg kunne se de hvide trusser bagtil og lidt ind mellem. benene, og til sidst spredte hun dem lidt. Jeg var helt solgt. Barmutter kom hen til os og sagde at jeg kunne få skønheden med hjem i bungalowen, men det kunne jo ikke lade sig gøre da familien var der. Jeg drømmer stadig om synet, og mulighederne. Jeg tror at du nok kan opleve på nogle af barene, at nogle af serveringspigerne supplerer indkomsten, og Koh Lanta er langt større end Koh Tao selvom det jo nok mere kommer an på antallet af turister end den geografiske størrelse. God tur og op med optimismen. Bare det var mig. Det kan jo være de har et værelse ovenpå du kan leje på timebasis. Redigeret 1. Januar, 2020 af stein Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterdengrå 1 Skrevet 1. Januar, 2020 Hej Ommeren Jeg var på KOH Lanta sidste år og måtte lede lidt efter massage med mere, fik FP hos Barbara Massage på hovedvejen tæt ved Fat Monkey Hilsen Peter 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg