Hop til indhold
Onslow

Lidt ærgerligt

Recommended Posts

at hjælp tråden fra LB blev slettet.

Jeg nåede kun at læse det alenlange indlæg fra HFB, men da jeg ville skifte til næste side for at se, hvad holdningen var på den anden side af bordet, var tråden væk.

Nu, hvor jeg kun har læst det noget ubehjælpsomme indlæg fra HFB, sidder jeg med en noget ambivalent følelse af, at måske er han en tosse, eller måske er det de 2 andre, der har manipuleret ham.

Det havde været rart, om tråden bare var blevet låst!

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvem har slette det? Jeg syntes ofte at skrives der noget der ikke lige passer ind, bliver det slette - eller låst- med hvis det er skriveren selv der har fået det slettet - er der ikke så meget at gøre

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Jeg læste ikke med den dag han fik svaret, så jeg er dybt forvirret over hvad det hele endte med. Jeg ville også ønske den kun var blevet låst og ikke slettet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var midt i "romanen", da den forsvandt med et skilt om, at jeg ikke havde tilladelse til at læse dette. Så jeg fik ikke set, om "de" levede lykkeligt til deres dages ende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var lidt en farce, i min optik et privat anliggende der stak af - kan godt forstå tråden blev slettet, den bidrog ikke med noget godt for nogen.

Vi må acceptere at vores perfide nysgerrighed ikke bliver tilfredsstillet i denne omgang :D

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det hele endte med at være en omgang personopgør.

Den slags ønsker vi ikke at skal udkæmpes på EG, uanset hvor meget nogle måtte ønske at kunne savle i det. 

De involverede har fået at vide, og accepteret at deres opgør skal holdes udenfor EG.

Det må alle andre også acceptere!

  • Synes godt om 5
  • Tak 2
  • Forvirret 1
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...