Gh0st 919 Skrevet 31. December, 2019 Sgu ellers en dejlig bil - I wouldn't mind ! Godt nytår 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1022 Skrevet 31. December, 2019 Gh0st skrev, for 2 timer siden: Sgu ellers en dejlig bil - I wouldn't mind ! Helt ærligt ikke noget jeg gider køre rundt i her i 2019/20. Men hvis man kan finde et fejlfrit, originalt eksemplar uden ret mange km, så begynder de så småt at blive investeringsobjekter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Styrvolt 641 Skrevet 31. December, 2019 Er der ikke noget med at en bil på 30+ har veteranbilsstatus? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gh0st 919 Skrevet 31. December, 2019 slip skrev, for 2 timer siden: Helt ærligt ikke noget jeg gider køre rundt i her i 2019/20. Men hvis man kan finde et fejlfrit, originalt eksemplar uden ret mange km, så begynder de så småt at blive investeringsobjekter. Gu er den ej så kvik og komfortabel som en sprit ny bil. Men den er som en dejlig kvinde, man kan smøre, pille og rage på den for at få den til at spinde. Og så er der lige der ser sweet memories fra min forsvundne ungdom. I wouldn't mind 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 31. December, 2019 Lidt af samme skuffe. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg