Hop til indhold
Khv1138

Kønssygdomme ved blowjob

Recommended Posts

Hej med jer,

 

er klar over at dette er blevet debatteret før, men man bliver nærmest bælgøjet af at skulle læse alle de svar igennem, så tænker jeg lige ville se om jeg kunne få et par svar her :-)

har været hos en del GP’ere efterhånden. Samleje har altid været beskyttet, uden undtagelse. Men blow har altid været øko. Jeg holder mig generelt til de danske piger, så har aldrig rigtig været nervøs. Indtil for nyligt.

det var endnu engang en dansk pige, men hun bar præg af at være lidt slidt, og virkede som en som generelt var lidt ligeglad. Fik et øko blow af hende. 
 

her efterfølgende er jeg dog blevet lidt nervøs for om hun evt. ku have haft en kønssygdom i munden. Så ville høre hvad keres generelle erfaringer er? Er der nogen herinde der har prøvet at fange noget udelukkende fra blowjob? Er der nogen der kender risiciene for klamydia, gonore, herpes og den helt store HIV?

der vil blive sat pris på alle svar

gpdt nytår :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Bliv  tjekket  i vores  sundhedssystem.  Google  dig  frem  til ricici  for   smitte  - altså  søg  fakta, frem  for  en  masse  holdninger. 

Du  skriver  hun  virkede  slidt  og  ligeglad  - hvis  det  er  faresignal for  dig, så  husk  at  gå  næste  gang  frem  for  at  blive  bekymret  efterfølgende. 

Bliv  tjekket  - det  eneste  der  hjælper... og hvis  du  skulle  være  smittet  kontakt  den  slidte  kvinde.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FeetLover
Khv1138 skrev, for 58 minutter siden:

Hej med jer,

 

er klar over at dette er blevet debatteret før, men man bliver nærmest bælgøjet af at skulle læse alle de svar igennem, så tænker jeg lige ville se om jeg kunne få et par svar her :-)

har været hos en del GP’ere efterhånden. Samleje har altid været beskyttet, uden undtagelse. Men blow har altid været øko. Jeg holder mig generelt til de danske piger, så har aldrig rigtig været nervøs. Indtil for nyligt.

det var endnu engang en dansk pige, men hun bar præg af at være lidt slidt, og virkede som en som generelt var lidt ligeglad. Fik et øko blow af hende. 
 

her efterfølgende er jeg dog blevet lidt nervøs for om hun evt. ku have haft en kønssygdom i munden. Så ville høre hvad keres generelle erfaringer er? Er der nogen herinde der har prøvet at fange noget udelukkende fra blowjob? Er der nogen der kender risiciene for klamydia, gonore, herpes og den helt store HIV?

der vil blive sat pris på alle svar

gpdt nytår :-)

Jeg har det sådan, at hvis du har modtaget øko blow forskellige steder, så nytter det ikke at pive over det efterfølgende, ta ansvar for dine handlinger og gå hen og blive tjekket, 3 uger for klamydia og gonera samt 6 uger for syfilis. 

Som Nentøs siger, søg fakta eller bli tjekket istedet for en masse ubrugelige holdninger, dette er ikke net doktoren, og uanset om du er smittet eller ej, så hjælper andres holdninger ikke .  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik

Hej

risikoen for smitte af den der modtager et blowjob er forsvindende lille. Den der udfører det har en meget større risiko. 
 

Hiv smitter ikke for den modtagernes part gennem oral sex. Men kan i ekstreme tilfælde smitte til den der giver et blowjob. Sperm indeholder store virusmængder som kan smitte, men spyt indeholder nogle enzymer som er ret effektive til at nedbryde hiv virus. Sluger man spermen helt så vil mavesyren dræbe virus. Hiv virus er en virus som faktisk er svær at overføre da den kræver direkte adgang til blodbanen for at smitte. Virussen i sig selv er ikke levende ment på den måde at den selv kan finde vej, den skal presses ind i blodet, hvilket kan ske ved beskadiget slimhinde på penishovede, skeden eller anus. Slimhinderne i munden er ret robuste mens anus har den tyndeste. Nok derfor man ser større udbredelse af smitte mellem bøsser. 
 

Der er ikke påvist smitte som klamydia til modtagende part. Den største risiko er nok herpes som kan smitte begge veje i begge ender. Men jeg vil da opfordre dig til at blive testet hvis du går og er nervøs for at få de tanker ud af hovedet. Skulle du være uheldig findes der heldigvis effektive behandlinger for det meste. 

husk også på at de fleste kønssygdomme har en inkubationstid på flere uger - så du vil ikke mærke til en sådan umiddelbart efter evt smitte.

N.B. Ovenstående er evidensbaseret viden  

Godt nytår.

-lurik

Redigeret af lurik

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke for at være en lyseslukker men helt ærligt. Hold da op hvor bliver det en gentagelse på gentagelse .

Vil gøre mig klar til at sutte ØKO pik og forlader denne tråd .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik
Frodige Ida skrev, for 10 minutter siden:

Ikke for at være en lyseslukker men helt ærligt. Hold da op hvor bliver det en gentagelse på gentagelse .

Vil gøre mig klar til at sutte ØKO pik og forlader denne tråd .

He he ja den er gentaget et hav af gange. Og? Hvad kan der ske ved at svare manden på det han søger svar om. 
 

Man kunne jo bare ignorere tråden hvis man ikke gider den! Eller ikke gider svare relevant. Det er ikk så svært. :-) 

godt nytår

-lurik

Del dette indlæg


Link til indlæg
Khv1138 skrev, for 9 timer siden:

Hej med jer,

 

er klar over at dette er blevet debatteret før, men man bliver nærmest bælgøjet af at skulle læse alle de svar igennem, så tænker jeg lige ville se om jeg kunne få et par svar her :-)

 

Jeg tror du vil blive glad for følgende svar 

Risikoen er nogenlunde den samme for blive involveret i et uheld ude i trafikken.   Man kan tage forskellige forholdsregler, tage nogle chancer i ny og næ, og komme i gennem livet uden uheld af nævneværdig karakter. Man kan også risikere at komme vildt til skade, selvom man måske kun cykler en gang ugen på cykel, eller kører under 5.000 km om året i sin bil.  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...