Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/228712

Årets sidste besøg bliv i Fredericia ved Apple. 

Sød petit pige med flot krop og spidse bryster, samt bøjle på tænderne. 

Havde alletiders tur hvor vi kom igennem de fleste stillinger, med masser af kys, og den indledende massage var med masser af pirring. 

Selv da jeg tog tøj på, blev hun ved med at tage mig på pikken, og hoppede op og hang på mig med hænderne bag min nakke. På vej til hoveddøren, tog hun også hele tiden fat i min pik uden på bukser. 

Er det godkendt, ja det er totalt godkendt, og besøger hende gerne igen. Jeg ved ikke om hun mente at hun havde været her i 8 dage, eller om hun stadig ville blive i 8 dage

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 1time. Hvordan er det tatoo, silikone og Apple? Det er et forfærdeligt sted mht diskretion men oftest med dejlige piger. De burde finde sig et andet sted. Tror det ville hjælpe på omsætningen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, for 8 minutter siden:

Hej 1time. Hvordan er det tatoo, silikone og Apple? Det er et forfærdeligt sted mht diskretion men oftest med dejlige piger. De burde finde sig et andet sted. Tror det ville hjælpe på omsætningen.

Ja det ligger lige ud til en befærdet vej.

Har ikke forstået de der har det dårligt med det. Bor i en by hvor thaistedet ligger på samme Måde ud til en vej hvor man kunne møde naboer, venner og familie. Jeg er absolut ikke ked af det hvis en skulle genkende mig.

Ingen ved jo hvad jeg har bestilt, og da Thaier er kendt også for god og billig massage kan det jo bare være det.

Det er jo kun os der læser alle de beretningen der ved hvad vi måske laver.

godt nytår med Masser af gode knald i 2020

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ginne skrev, for 2 minutter siden:

Det er jo kun os der læser alle de beretningen der ved hvad vi måske laver

Jeg tror da jeg kender flere der ved hvad der udbydes på stedet som jeg helst er fri for ved at jeg kommer der, og det er jo også kendt ret bredt at der tilbydes massage i bred forstand på mange - ja måske de fleste thaisteder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, for 2 timer siden:

Hej 1time. Hvordan er det tatoo, silikone og Apple? Det er et forfærdeligt sted mht diskretion men oftest med dejlige piger. De burde finde sig et andet sted. Tror det ville hjælpe på omsætningen.

Tatoo på maven, og bryster kan næsten ikke være uden silikone, men dejlig faste, og vildt dejlige at mærke når hun gav B2B på ryg og baller. Tit kan man næsten ikke mærke om det er mave eller bryster som gnides over ens ryg, men her kan man tydeligt mærke de spidse flotte bryster.

med hensyn til stedet, så ligger det jo der hvor det ligger, så man kan vælge at besøge dem, eller finde et andet sted ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, 1 time siden:

med hensyn til stedet, så ligger det jo der hvor det ligger, så man kan vælge at besøge dem, eller finde et andet sted

Ja det er jo sådan det er, men det gør da at der skal være noget der trækker ekstra meget (hvad der jo så også af og til er).

Og tak for svaret. Foretrækker en naturlig pige, men det er efterhånden svært at finde, og spec. i thaiverdenen  som jeg ellers er glad for

Redigeret af stein

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, for 7 timer siden:

Ja det er jo sådan det er, men det gør da at der skal være noget der trækker ekstra meget (hvad der jo så også af og til er).

Og tak for svaret. Foretrækker en naturlig pige, men det er efterhånden svært at finde, og spec. i thaiverdenen  som jeg ellers er glad for

Syntes nu hun er meget naturlig, og er ikke sikker på bryster, men når de sidder så godt på en pige, så tror jeg altid at det er sili

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...