Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/270653

Jeg var forbi Tisha på Langenæs i Aarhus for nogle dage siden.

Det var et fint besøg hos en rigtig sød og sjov pige.

Tisha er som sagt supersød, hun har ikke længere det billede med den sorte BH på hendes annonce og så slipper jeg for at påpege, at det billede nok lige var forskønnet nok rigeligt.

De billeder der er på profilen pt er helt ægte, uden forskønnelse vil jeg også mene med undtagelse af dem fra badet. Dem fra badet kan være af hende, jeg ved det ikke helt, synes dog ikke lige jeg genkender hende på de billeder, men skummet osv gør at det da godt kan være.

Hun er en "robust" thaipige sådan på alle måder og mere end ansigtsbillederne viser. Hun har ikke den yndefulde slanke thai-skikkelse, hun er "godt i stand".

Brysterne er hjulpet på vej, men dog ganske fine, i betragtning af det.

Hun er som nævnt rigtig sjov, sød, virker lidt/noget naiv i hendes snak (måske et bevidst træk for at virke "charmerende"), hun sætter absolut en i centrum, og vil helt sikkert meget gerne have, at du har en god oplevelse hos hende. Det er tydeligt at mærke. Det er meget positivt.

Hun har et kønt ansigt synes jeg.

Sex er absolut også helt fint, medlevende mv.

Gensyns-mulighed er dog fifty-fifty. Det var et fint nok besøg, men udvalget af PD-thaipiger er blevet stort, så jeg tænker at jeg vil prøve en anden næste gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den flittige skrev, for 53 minutter siden:

Snakker vi om 500 Kr. for 30 Min  AROS

Det reklamerer hun med. Hun har også andre priser, valgte lidt længere tid og betalte lidt mere.  Men priserne er yderst rimelige. Hør hende ad.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aros skrev, for 1 time siden:

undtagelse af dem fra badet

Enig. Det ligner mere Beers numse :mrgreen: Men hendes billeder er ellers ægte, og hun har mange hun skifter rundt med hver dag. 
Jeg vil kalde hende lækker buttet. Naiv? Tja, i al fald væsentlig mere charmerende end mange andre man træffer rundt om i byen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 26 minutter siden:

Enig. Det ligner mere Beers numse :mrgreen: Men hendes billeder er ellers ægte, og hun har mange hun skifter rundt med hver dag. 
Jeg vil kalde hende lækker buttet. Naiv? Tja, i al fald væsentlig mere charmerende end mange andre man træffer rundt om i byen. 

Hende bliver man ikke træt af :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 37 minutter siden:

Med undtagelse af den med den sorte BH :D 

“Lækker buttet”, hvad er det for et udtryk, det kan du selv være :D 

Ja hun er meget mere charmerende end mange andre man møder rundt i byen. Meennn hun ved da også godt, hvordan hun skal spille den, ja altså rollen, så vi mænd bliver lidt bløde i knæene, tror jeg :D Det er også meget rart, det er jo det vi kan lide. 

Men helt sikkert en sød og sjov pige, ingen tvivl om det. 

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aros skrev, for 5 minutter siden:

“Lækker buttet”, hvad er det for et udtryk, det kan du selv være

En pige jeg ikke havde set, beskrev sig selv sådan. Det passede i øvrigt :D, og så duftede hun af vanilje. ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 4 minutter siden:

En pige jeg ikke havde set, beskrev sig selv sådan. Det passede i øvrigt :D, og så duftede hun af vanilje. ;) 

Jamen altså. En “lækker buttet” pige der dufter af vanilje. :D Det var noget Herren kunne lide, og som han  germe satte tænderne og andet i :D  

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aros skrev, for 4 timer siden:

Det var et fint nok besøg, men udvalget af PD-thaipiger er blevet stort, så jeg tænker at jeg vil prøve en anden næste gang.

Hvad står PD for?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. Bean skrev, for 15 minutter siden:

Hvad står PD for?

Privat Diskret. Altså en klinik med ikke ikke kendt adresse. Som regel kan man ikke se der er klinik, men der er dog mellemformer

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige
Aarhuselsker skrev, for 16 timer siden:

Privat Diskret. Altså en klinik med ikke ikke kendt adresse. Som regel kan man ikke se der er klinik, men der er dog mellemformer

Hvad menes med mellemformer ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den flittige skrev, for 31 minutter siden:

Hvad menes med mellemformer ?

En pige der annoncerer i PD form, altså uden adresse, men arbejder på en kendt klinik med facade og såen :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. Bean skrev, for 8 timer siden:

En ladyboy ;-)

Hvis du forsøger at antyde at Tisha skulle være en ombygget, så glem det - har været der og undersøgt hende grundigt, og hun er 110% kvinde, iblandet lidt fræk pige. 

Fik en nærværende oplevelse, på den sidste dag i hendes mens, som efterlod minimale -"mens" spor efter vores aktivitet.. Vi var begge meget tilfredse med oplevelsen.

Stop alle mere eller mindre antydninger om at hun ikke er kvinde. 

/North

Redigeret af North

Del dette indlæg

Link til indlæg
North skrev, for 9 timer siden:

Hvis du forsøger at antyde at Tisha skulle være en ombygget, så glem det - har været der og undersøgt hende grundigt, og hun er 110% kvinde, iblandet lidt fræk pige. 

Fik en nærværende oplevelse, på den sidste dag i hendes mens, som efterlod minimale -"mens" spor efter vores aktivitet.. Vi var begge meget tilfredse med oplevelsen.

Stop alle mere eller mindre antydninger om at hun ikke er kvinde. 

/North

Nu har en Ladyboy såvidt jeg ved en Pøls hængende .  Så det har jo ik nået med Tisha og gøre.

Så mon ikke det er dig der starter nået unødvendig snak:)

Godt nytår.

Redigeret af dickens

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...