Hop til indhold

Recommended Posts

Kære Alle,

På trods af løfter om 100% billeder, så er det ikke den samme "Jenny" du møder på Andaman Thai Wellness, som du finder præsenteret i annoncen.

Engagementet er lavt og servicen lever ikke op til det forventede.

Jeg gik kold på den dårlige oplevelse, afbrød seancen og krævede tilbagebetaling - Jeg blev kompenseret 50%

Prøver lykken et andet sted - Godt nytår

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Mansemanse skrev, for 13 minutter siden:

Kære Alle,

På trods af løfter om 100% billeder, så er det ikke den samme "Jenny" du møder på Andaman Thai Wellness, som du finder præsenteret i annoncen.

Engagementet er lavt og servicen lever ikke op til det forventede.

Jeg gik kold på den dårlige oplevelse, afbrød seancen og krævede tilbagebetaling - Jeg blev kompenseret 50%

Prøver lykken et andet sted - Godt nytår

 

Rigtigt godt at du tog opgøret, ellers lærer de det aldrig, hvis man bare finder sig i det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes, at I er fantastisk hurtige til at dømme Jenny. Husk påå, at er altid er mindst to sider af den samme sag. Det kunne jo også være, at @Mansemanse havde været en besværlig kunde.

 

 

 

Jeg har faktisk besøgt Jenny, og hun er en ualmindelig sød og smuk thaikvinde. Jeg havde egentlig planlagt sat blive i en time, men da den var overstået, var jeg glad for, at jeg havde taget flere penge med, så jeg kunne købe yderligere en time i hendes selskab.

 

Redigeret af OldDane

Del dette indlæg


Link til indlæg
OldDane skrev, for 30 minutter siden:

Jeg synes, at I er fantastisk hurtige til at dømme Jrnny

Nej man dømmer Jenny fordi, at hun bruger fake billeder i sin annonce. Hvornår lærer de, at det er bad business og absolut NO GO.

Del dette indlæg


Link til indlæg
asianman skrev, for 5 minutter siden:

Nej man dømmer Jenny fordi, at hun bruger fake billeder i sin annonce. Hvornår lærer de, at det er bad business og absolut NO GO.

Jeg bemærkede ikke en umiddelbar uoverensstemmelse mellem billeder og udseende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mansemanse skrev, for 17 timer siden:

Kære Alle,

På trods af løfter om 100% billeder, så er det ikke den samme "Jenny" du møder på Andaman Thai Wellness, som du finder præsenteret i annoncen.

Engagementet er lavt og servicen lever ikke op til det forventede.

Jeg gik kold på den dårlige oplevelse, afbrød seancen og krævede tilbagebetaling - Jeg blev kompenseret 50%

Prøver lykken et andet sted - Godt nytår

 

Nu skriver de i annoncen, at de er tre kvinder, og det er jo kun de to der er afbilledet. Kan det tænkes at det er den tredje du har været sammen med, eller sagde hun til dig at hun hedder Jenny?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ronaldo skrev, for 54 minutter siden:

Nu skriver de i annoncen, at de er tre kvinder, og det er jo kun de to der er afbilledet. Kan det tænkes at det er den tredje du har været sammen med, eller sagde hun til dig at hun hedder Jenny?

Nu står der specifikt Jenny på de fleste billeder og de andre ligner også Jenny. Der er et enkel med Rinda, der er dateret den 29/10-2019. Dem med Jenny ligner modelbilleder og jeg tro ikke, at man er i tvivl, hvis man møder hende i virkeligheden. :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...