Hop til indhold

Recommended Posts

Var i lørdags på besøg for første gang hos Sammie (http://www.softxsammie.dk) i odherred. 

Jeg bestilte 30 min med fræk kæreste oplevelse, og det må man sige at det var. Sammie var virkligt sød og indlevende. Jeg fik blow uden gummi i en fræk 69'er, hvorefter hun red mig og til sidst tog jeg hende bagfra i hendes fantastisk lækre røv. Alt i alt 10/10 oplevelse og virkeligt et besøg værd ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Flax
jhn87 skrev, for 30 minutter siden:

Var i lørdags på besøg for første gang hos Sammie (http://www.softxsammie.dk) i odherred. 

Jeg bestilte 30 min med fræk kæreste oplevelse, og det må man sige at det var. Sammie var virkligt sød og indlevende. Jeg fik blow uden gummi i en fræk 69'er, hvorefter hun red mig og til sidst tog jeg hende bagfra i hendes fantastisk lækre røv. Alt i alt 10/10 oplevelse og virkeligt et besøg værd ;)

Fuldkommen enig, hun er virkelig værd at besøge, jeg har besøgt hende 2 gange i Odsherred, vil også give hende 10 /10 håber snart at kunne få en aftale med hende igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har haft besøg af hende et par gange. Super sød og lækker. 

Men hun brændte mig af sidste gang jeg bookede hende uden at give besked. Det gør jeg ikke lige vil booke hende fremover. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Flax
Th3M3lt skrev, for 12 timer siden:

Hvor er vi henne i Odsherred? Og er det diskret?

hvordan er faciliteterne?

Det er det sydlige Odsherred, diskret beliggende hus i lille landsby. Der virkede lidt rodet men OK faciliteter med mulighed for bad, jeg måtte dog dele badeværelset med en katte familie, der sad en kat i badet men den forsvandt da jeg åbnede for vandet, og da jeg tørrede mig sad der et par killinger og  fulgte interesseret med, men det var da kun så hyggeligt. Nå tilbage til hovedpersonen, hun har min bedste anbefaling, absolut en af de bedste jeg har mødt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skrev med hende i går, der gik rigtig langt tid før hun svarede, hun var ikke særligt informativ,  der gik nok over en time før at hun svarede, men hun kan have kunder.

Men det kan selvfølgelig bare være mig, men nydelig ser hun ud.

Og hvis det lykkes med at mødes med hende så er jeg glad.

Men tak for anmeldelsen.

Zaq

Del dette indlæg


Link til indlæg

Blir altid mistænksom når jeg ser billeder, hvor pigen holder sig for maven...derfor begyndte mit blik at fokusere.

Har hun strækmærker eller slapt maveskind?

Jeg er sgu ikke så sippet, med det, men vil gerne vide det når nu det er transaktionsbaseret samkvem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er tydelige strækmærker på billederne, men altså ikke noget der skræmmer mig. 
man kan så altid diskutere hvor meget det er forsøgt skjult og hvor meget der er i virkeligheden. Måske kan nogen fortælle mere om det.

synes nu stadig hun ser dejlig ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
jhn87 skrev, den 30.12.2019 at 13:02:

Var i lørdags på besøg for første gang hos Sammie (http://www.softxsammie.dk) i odherred. 

Jeg bestilte 30 min med fræk kæreste oplevelse, og det må man sige at det var. Sammie var virkligt sød og indlevende. Jeg fik blow uden gummi i en fræk 69'er, hvorefter hun red mig og til sidst tog jeg hende bagfra i hendes fantastisk lækre røv. Alt i alt 10/10 oplevelse og virkeligt et besøg værd ;)

"..i hendes røv..." som i en anal afslutning?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomsen skrev, for 2 timer siden:

"..i hendes røv..." som i en anal afslutning?

Tja, det står på hendes hjemmeside, at hun tilbyder det, så mon ikke? 

Redigeret af Dinosdk69

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dinosdk69 skrev, for 2 timer siden:

Tja, det står på hendes hjemmeside, at hun tilbyder det, så mon ikke? 

Sikkert, spurgte blot om det var tilfældet ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomsen skrev, for 9 timer siden:

Sikkert, spurgte blot om det var tilfældet ;-) 

Fint nok... Synes bare ikke rigtigt, at det kunne misforstås ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomsen skrev, den 3.1.2020 at 08:46:

"..i hendes røv..." som i en anal afslutning?

Ja, kom mens jeg tog hende analt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tog den frække kæreste oplevelse som jeg tror er 1700,- for en halv time. Så i den høje ende, men jeg synes det var det værd. Hun tilbyder også almindeligt blid sex for 1000,- tror jeg det er for en halv time som jeg er helt overbevist også er møg frækt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Flax

Så fik jeg besøgt Sammie igen i går, jeg sendte en sms og hun svarede straks tilbage, vi aftalte en time. Det var 3. gang jeg besøgte Sammie og heller ikke denne gang blev jeg skuffet, hun er supersød , imødekommende og er berørings venlig, der var ikke noget stress og jag og der var også tid til lidt hyggesnak. Håber hun bliver i det skønne Odsherred, det er sjældent man har mulighed for at møde en så dejlig kvinde på de kanter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zaq skrev, den 31.12.2019 at 09:52:

Jeg skrev med hende i går, der gik rigtig langt tid før hun svarede, hun var ikke særligt informativ,  der gik nok over en time før at hun svarede, men hun kan have kunder.

Men det kan selvfølgelig bare være mig, men nydelig ser hun ud.

Og hvis det lykkes med at mødes med hende så er jeg glad.

Men tak for anmeldelsen.

Zaq

Zaq, fik du chancen for at mødes med hende, og hvordan var det...?

Hilsen FL

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zaq skrev, den 11.9.2020 at 20:09:

Det sværere ikke

Surt, men så har du ihvert fald noget at se frem til hun er en perle.

Kan kun anbefale hende, hun er den perfekte GFE oplevelse. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har vært hos hende rigtig mange gange og hun er lige fantastisk hvergang hun er blevet min faste pige at køre til. Hun er ubeskrivelig dejlig og giver sig selv 110% hvergang 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...