Hop til indhold
Watanabe

Sæd gør kvinder glade - og huden sundere

Recommended Posts

Dejligt at egne teorier bakkes op af videnskaben.

Er lidt usikker på om effekten er tilsvarende, såfremt “klatten” afleveres indvortes ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
MornFed skrev, for 14 minutter siden:

såfremt “klatten” afleveres indvortes

Jeg kender ellers en håndfuld kvinder som godt kunne trænge til at blive lidt kønnere "indvendigt" ( sure rivejern) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 38 minutter siden:

Jeg kender ellers en håndfuld kvinder som godt kunne trænge til at blive lidt kønnere "indvendigt" ( sure rivejern) 

Det er da et forsøg værd.

Afleverer indvortes over en periode, observerer om “rivejernet” bliver gladere, får mere skinnende hud og huslige pligter neddrosles =   mere fritid til andre vigtigere gøremål^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest krampe
MornFed skrev, for 24 minutter siden:

Det er da et forsøg værd.

Afleverer indvortes over en periode, observerer om “rivejernet” bliver gladere, får mere skinnende hud og huslige pligter neddrosles =   mere fritid til andre vigtigere gøremål^_^

Nogen burde indstille dig til nobelprisen:)

Men hvad gør man hvis "rivejernet" ikke syntes om ideen? Er vi så ude i en pearl neacklace?

Del dette indlæg


Link til indlæg
krampe skrev, for 15 minutter siden:

hvad gør man hvis "rivejernet" ikke syntes om ideen? Er vi så ude i en pearl neacklace?

Hvis hun ikke synes om ideen, så får du slet ikke lov til at aflevere en "perlekæde", men må tage sagen i egen hånd og smøre det ud i ansigtet på dig selv, så du får strammet lidt op og bedre held hos andre kvinder ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
krampe skrev, for 13 minutter siden:

Nogen burde indstille dig til nobelprisen:)

Men hvad gør man hvis "rivejernet" ikke syntes om ideen? Er vi så ude i en pearl neacklace?

Godt spørgsmål ! Nu formodes det,  at en aflevering med slug er en win-win situation for begge. En “gagging-mundkurv” må være løsningen. Der kan afleveres efter behov samt mere ro på bagsmækken...det må være sværere for “rivejernet” at udstikke ordre med nakketræk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg vil foreslå at alle mændene som finder det her en god ide - Starter ud en en spiller, og en daglig indsmøring på sig selv. I videnskabens navn naturligvis :D

Opstramning af hud/ansigtet osv er jo ikke kun noget kvinder har brug for :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 18 minutter siden:

Jeg vil foreslå at alle mændene som finder det her en god ide

Hm,så skal jeg vist finde et par bidragsydere. Røven hænger en del :ph34r:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, 1 time siden:

Jeg vil foreslå at alle mændene som finder det her en god ide - Starter ud en en spiller, og en daglig indsmøring på sig selv. I videnskabens navn naturligvis :D

Opstramning af hud/ansigtet osv er jo ikke kun noget kvinder har brug for :lol:

Jeg troede da ellers  du var en varm fortaler for "Øko-blow" :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
lille_peter skrev, for 10 minutter siden:

Jeg troede da ellers  du var en varm fortaler for "Øko-blow" :P

Øøøøøh Du læser Da som vinden blæser :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, 1 time siden:

Jeg vil foreslå at alle mændene som finder det her en god ide - Starter ud en en spiller, og en daglig indsmøring på sig selv. I videnskabens navn naturligvis :D

Opstramning af hud/ansigtet osv er jo ikke kun noget kvinder har brug for :lol:

Point taken Trine - kraftigt humoristisk pikkeslag over snuden modtaget.

Men uden association til andre tråd kunne konteksten blot ses indenfor de ægteskabelige rammer, “rivejernet” bestemt form og være kælenavn for en bedre halvdel. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken

Har i ALDRIG tænkt over, at de fleste kvinder som tager klatten DIREKTE i deres mund som REGEL har fine hvide tænder, så tror bestemt også det har sin effekt der....:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...