Hop til indhold
DeLarge

New Yuly latina ??

Recommended Posts

kenderen skrev, for 4 timer siden:

just went to see her - extremely thin / skinny and not my type so left ...

Oh, didn't you have the chance to fuck her then?

 

Hviskeren skrev, for 1 time siden:

Looking beautiful in the pictures, fingers crossed for her being in the country in the new year

I texted her and we were chatting for a while, she was very charming. She said that she will be in Copenhagen for the next 2 weeks.

I'm still intrigued by how good she might be in bed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var en tur forbi Yuly igår, i gode gamle Aarhus

havde set hende på tinder så jeg var overbevist om at hendes profil på shemalewiki var god nok. Og hold nu op hvor er hun lækker, den frækkeste shemale jeg har set til dato  

Selve forløbet var således, vi ordnet finanserne og så begyndte vi med at kysse og tøjet røg lige så stille af hvor den mest sindssyge krop kom frem store bryster, perfekt røv, smal talje, kønt feminint ansigt og en dejlig pik på 18-20 cm. Vi sutte begge hinanden på skift og derefter tog hun mig bagfra, jeg var desværre alt for hurtig på aftrækkeren så jeg nået ikke at kneppe hende. 

Det eneste som er trælst, er det sted hun er. En RBMB-lejelighed i en villa med fælles indgang og flere lejeligheder i. Så der er heller ikke mulighed får bad da det er fælles med resten af huset. 
 

shemale 10/10

sted 1/10

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi igår. Hun var okay til sutte delen. Men bolle delen var hun ikke god i. Hun var for voldsom og prøvede at presse den ind. Måtte stoppe hende. Det gjorde for ondt. Hun kom heller ikke som hun lovede.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kosteskaftet
Frækkert666 skrev, for 10 timer siden:

Det gjorde for ondt.

Kun fordi du ik' har været forbi Ellen først. En tur forbi enten Ellen eller Amanda, og så er der "hul igennem"... :)

Men, helt seriøst: nogle transer tænder på at se den passive opleve smerte. Ganske enkelt...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...