Hop til indhold
Midtby

Szcechin mellem jul og nytår

Recommended Posts

Så blev endnu en Polen tur vinget af, i denne omgang blev det til 3 overnatninger med all inclusive

vi fik besøgt Luna klub, en del hviderusser denne gang, oveni i hatten et par unger piger som duo ( de sagde de var kusiner ) om det var sandt gider jeg ikke bryde hovedet med.

endelig fik vi også hul igennem via roksa.pl. Flere aftaler i stand.

men toppen denne gang var besøg hos massage piger fra et større firma, hvilke piger hvilken pragtfuld behandling.

vores oplevelser lå mellem 120-600 slotti, så at mødet med det tyske told politi da vi krydsede grænsen fra Polen til Danmark skulle blive det dyreste havde vi nok ikke set komme !!

hvis du skal til szcechin og vil have nogle valideret kontakter så skriv endelig

 

godt nytår

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtby skrev, for 4 timer siden:

Ganske få, deres engelsk er elendigt 
 

Øv. Det var ellers min planlagte tilgang til at få besøg på mit hotel, når jeg selv tager til Polen i 2020.
Og tysk er jeg ikke stærk i.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtby skrev, for 22 timer siden:

Så blev endnu en Polen tur vinget af, i denne omgang blev det til 3 overnatninger med all inclusive

vi fik besøgt Luna klub, en del hviderusser denne gang, oveni i hatten et par unger piger som duo ( de sagde de var kusiner ) om det var sandt gider jeg ikke bryde hovedet med.

endelig fik vi også hul igennem via roksa.pl. Flere aftaler i stand.

men toppen denne gang var besøg hos massage piger fra et større firma, hvilke piger hvilken pragtfuld behandling.

vores oplevelser lå mellem 120-600 slotti, så at mødet med det tyske told politi da vi krydsede grænsen fra Polen til Danmark skulle blive det dyreste havde vi nok ikke set komme !!

hvis du skal til szcechin og vil have nogle valideret kontakter så skriv endelig

 

godt nytår

Kan du si noget om hvilket massage-firma der er tale om...? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

https://www.roksa.pl/pl/anonse/pokaz/576812
 

samme nummer til en der taler og kommunikerer super fint på engelsk.

man skal blot gøre opmærksom på hvilken pige man gerne vil booke.

de omgange jeg fik der var til ug. Skal siges at det er uden oral eller sex. Men en deluxe til 350-400 vil jeg anbefale, fri berøring og du får en udløsning af rang 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...