Hop til indhold
Deepthroat fan

Bedste deepthroat ever hos Jyske Line

Recommended Posts

Idag fik jeg endelig tid hos Jyske Line

Og hold da op hvor er jeg tilfreds. 

Selvom jeg var dagens første kunde, måtte hun desværre rykke tiden. Men da jeg havde massere af tid, var det ok. Det var jo vigtigt, at hun var klar og forberedt til at servicere mig.

Det var mit første besøg hos Line, så jeg kendte hende ikke og var derfor lidt nærig og bestilte 15 minutters Deepthroat med megafransk. 

Og det fortrød jeg absolut ikke. 

Da hun først var igang kunne hun uden problemer tage min pik til roden. Og den er vel lidt over almindelig størrelse, vil jeg tro. 

Line er en snaksaglig sød og flot jysk pige med dejlige, bløde købebryster. Perfekt størrelse efter min mening. 

Jeg er ikke i tvivl om, at hendes billeder er rigtige. Lækker tøs. 

Line var ikke nærig med tiden. Der var god tid til velkomst. God tid til et super deepthroat blowjob. Og god tid til en god afsked. 

Line kan klart anbefales, hvis man som jeg elsker deepthroat. Resten af hendes tilbud har jeg ikke prøvet, endnu. 

Jeg kommer helt sikkert igen. Og formentlig med lidt flere penge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej og tak for anmeldelsen. Hun lyder jo forrygende. Jeg er selv stor deepthroat fan, så hun må besøges. Hvordan var hendes megafransk? Gjorde hun det ordentlig færdigt? Jeg hader når pigen løber skrigende væk ved første skud? Og ved du om hun også sluger? 
Mvh Dokteren 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tusinde tak :biggrin:

Men nu er jeg også ekstrem glad for at give et dejlig langt, vådt og helt perfekt blowjob! Og at deeptrouth’e, det gør jeg hjertens gerne, især hvis man er trimmet eller glat forneden ;) :) :P 

 

kys Line :x

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jyske Line skrev, for 2 timer siden:

thank you very much : Biggrin:

But now I'm also extremely happy to give a nice long, wet and absolutely perfect blowjob! And that deeptrouths, I do that to the heart, especially if you are trimmed or smooth down;) :) : P 

 

Kiss Line : X

@Jyske Line you wrote that you have a temporary number. So when will you be back with the new number?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jyske Line skrev, for 23 timer siden:

Tusinde tak :biggrin:

Men nu er jeg også ekstrem glad for at give et dejlig langt, vådt og helt perfekt blowjob! Og at deeptrouth’e, det gør jeg hjertens gerne, især hvis man er trimmet eller glat forneden ;) :) :P 

 

kys Line :x

 
Selv tak @Jyske Line.
 
Så er jeg glad for at jeg altid er trimmet helt glat. Du holdte dig jo heller ikke tilbage, og du nød det tydeligvis. Du er sgu dygtig.
 
Hilsen deepthroat fan.
P. S. Jeg kommer helt sikkert igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...