Hop til indhold

Recommended Posts

Der er flere gode anmeldelser af Lizbeth, så jeg holder det kort. Hun er en af de mest perfekte, søde kvinder jeg har været sammen med. Jeg nød hvert et øjeblik med hende, og fordi jeg havde det sådan, tror jeg også hun nød vores korte tid sammen. Hun er ikke kun fuldstændigt vanvittigt smuk, hun er også sød, opmærksom og aktiv. Det var helt som at elske med en kæreste man har kendt et stykke tid. Hvis man er til store bryster går man nok forgæves, men i mine øje var de ikke mindre end perfekte. Masser af øjenkontakt, hvilket var så frækt og gjorde det svært at holde så vanvittigt længe.

Jeg skal uden tvivl besøge hende igen!

Lizbeth, thank you so much for making my day :) I really hope to see you again soon - and if you need a hand to hold while watching Mindhunter, I'm up for it ;) haha

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har skrevet et par beskeder med hende efterfølgende - Jeg tror bare hun havde meget travlt i dag. Jeg var heldig at få presset en tid ind :)

Hun er her helt til den 16. januar, så der er lidt tid endnu :)

Redigeret af Mand

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mand skrev, den 29/12/2019 at 16:49:

Der er flere gode anmeldelser af Lizbeth, så jeg holder det kort. Hun er en af de mest perfekte, søde kvinder jeg har været sammen med. Jeg nød hvert et øjeblik med hende, og fordi jeg havde det sådan, tror jeg også hun nød vores korte tid sammen. Hun er ikke kun fuldstændigt vanvittigt smuk, hun er også sød, opmærksom og aktiv. Det var helt som at elske med en kæreste man har kendt et stykke tid. Hvis man er til store bryster går man nok forgæves, men i mine øje var de ikke mindre end perfekte. Masser af øjenkontakt, hvilket var så frækt og gjorde det svært at holde så vanvittigt længe.

Jeg skal uden tvivl besøge hende igen!

Lizbeth, thank you so much for making my day :) I really hope to see you again soon - and if you need a hand to hold while watching Mindhunter, I'm up for it ;) haha

:x:x:x

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maxi90 skrev, for 4 timer siden:

Tilbyder hun “Swallow” i forbindelse med cim?

Det ved jeg ikke, spørg hende :) Hun er i øvrigt super god til engelsk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...