Hop til indhold
larsen9988

Ny pige Linda -Vejle - hun er lækker og overrasker

Recommended Posts

hej derude -  besøgte hende i sidste uge - bestilte 1 time med det hele- hun er god til Massage dog ikke så hårdt som jeg kunne tænke mig- men kom hele vejen omkring -

OG  det allebedste var da hun begyndte massage på ballen ------------ hold da helt ferie hun kan det der - jeg var lige ved at komme før tid......  det  skal prøves igen.  hun gik igang med en langsom men særdeles god bj.  og derefter satte hun sig på mig og red mig.  Jeg  kan kun anbefale jer  prøve hende - hvis i vil det stille og roligt med hende - tror hun sagde  ( engelsk)  hun var i Vejle ca 3 måneder .

jeg  bliver nød til hende igen                  -   godt nytår 

https://annoncelight.dk/showad/289021

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, den 29/12/2019 at 19:59:

Var det på en klinik. ?  
Er billeder troværdige. 
Evt. alder 

Takker

 

80000

Yes. Gammelkendt klinik tæt på “havnen”. 

Havde booket tid med Linda. Men jeg se ikke skyggen af Linda, og kan derfor ikke bekræfte ægtheden af billeder. 

Der var to andre søde piger til stede. 

En sød lille en med fræk petit krop tog sig af mig. Hun gjorde det fremragende. Glimrende blowjob. 

Ingen af de to piger, synes jeg at kunne genkende fra klinikken egen annonce. Det er lidt Comme Ci Comme Ca med billeder fra denne klinik. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
larsen9988 skrev, den 12/29/2019 at 2:40 PM:

hello out there - visited her last week - booked 1 hour with everything - she is good at Massage though not as hard as I would imagine - but came all the way around -

AND the best part was when she started massage on the ball ------------ then go on vacation all the time she can - I was just getting ahead of time ...... it has to be tried again. she started off with a slow but very good bj. and then she sat down on me and saved me. I can only recommend you try her - if you want to quietly with her - think she said (English) she was in Vejle about 3 months.

I will need her again - Happy New Year 

https://annoncelight.dk/showad/289021

 

And what did you pay for this service Larsen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Morgen

Har besøgt pigen til en god oplevelse. Fotos Ok alder svært at bedømme men dejlig. Hun gav alt i den time jeg var der. Sex med gummi. 
Kommer gerne igen. 
8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, for 5 timer siden:

Morning

Have visited the girl for a good experience. Photos Ok age hard to judge but nice. She gave everything in the hour I was there. Sex with rubber. 
Will be happy again. 
8000

Good morning 8000.

She looks very beautiful in the pictures. How is her superfrench?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jok7r skrev, for 10 timer siden:

Good morning 8000.

She looks very beautiful in the pictures. How is her superfrench?

Dejligt ikke dybt 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende for nylig og lige som Larsen trådstarter var hun også en overraskelse for mig - men en negativ af slagsen.

Hun var sur hele tiden og jeg gik efter halvdelen af tiden, da jeg ikke havde lyst til at se hendes sure ansigt længere. 

Hun reklamerer bl.a. med gfe, men hun ville ikke kysse. Hun sagde, at hun var nervøs for covid-19. Det er også helt i orden at være nervøs for, men så skal hun ikke reklamere med gfe efter min mening.

Det var åbenbart hendes adm. jeg havde talt med i telefonen, da jeg aftalte besøget, selv om adm. udgav sig for at være Linda. Det føles ærgerligt, når man tror man har talt med Linda og aftalt hvad der skal ske, og så er det første Linda spørger om ved ankomst, hvad jeg vil have af behandling. 

Jeg føler, jeg var helt på toppen den dag, men hun må have haft en dårlig dag, og det kan vi alle have en gang imellem.

Jeg kommer ikke igen.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...