Zaq 769 Skrevet 1. Januar, 2020 @Nemtøs bare der var flere mennesker ligesom dig, så ville verden være et meget bedre sted at leve, bare vise andre lidt respekt, og det at tør at sige undskyld, og man har dummet sig, det er stort Hilsen Zaq Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1900 Skrevet 1. Januar, 2020 (edited) Citat Hvad sker der når en GP'er bliver for populære Så sætter hun prisen op for at maksimere hendes indtægt (og samtidig minimer kundegrundlaget). Når hun så ikke længere er så populær, så er der 3 muligheder. 1) Hun enten bibeholder hendes høje pris sætter den yderligere, samtidig med at hun bander over alle de andre piger for at have en lavere pris, være smukkere, være yngre og stjæle alle kunderne. 2) Hun sætter prisen ned for at maksimere kundegrundlaget. 3) Hun stopper. Redigeret 1. Januar, 2020 af Visti-Vistisen 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsen 713 Skrevet 1. Januar, 2020 Nemtøs skrev, for 3 timer siden: Hvorfor blive ved med at afspore en tråd med din galde overfor en bestemt bruger. Du har selv givet udtryk for at der skal være plads til alle og har du noget udestående med en bruger vil det da være bedst at tage "snakken" via pb, frem for afsporing af diverse tråde. Jeg synes faktisk de fleste indlæg han kommer med er begrundet, og jeg er enig eller ikke er uden den store betydning. Godt nytår Du er nu lidt sjov , kære Nemtøs Afspore tråd...!!! det plejer du da ellers at være dit område Bebop er jo vore alle sammens gud, som kun bruger E.G. til at fortælle hvor latterlige , uintelligent , åndsamøber vi andre er. Har stadig til gode at se et fornuftigt indlæg fra Guden Bebop , uden det drejer sig om sin egen selvfede overlegende opfattelse, af sig selv og nedladen atitude over os andre mere dødelige, vi er jo ikke alle lige så lærde som Bebop mener han selv er .At du ikke kan se det Nemtøs, viser lidt om dig. …..!!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 1. Januar, 2020 (edited) Nemtøs skrev, for 4 timer siden: Hvorfor blive ved med at afspore en tråd med din galde overfor en bestemt bruger. Du har selv givet udtryk for at der skal være plads til alle og har du noget udestående med en bruger vil det da være bedst at tage "snakken" via pb, frem for afsporing af diverse tråde. Jeg synes faktisk de fleste indlæg han kommer med er begrundet, og jeg er enig eller ikke er uden den store betydning. Godt nytår Jeg er også enig i at Bebops indlæg tit er ret gode, jeg vil meget nødig undvære ham på Eroguide. Jeg tager det ikke så nøje om han kan være lidt hård i filten, tit er han meget fornuftig og ved hvad han taler om. Redigeret 1. Januar, 2020 af Aros Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 1. Januar, 2020 Bamsen skrev, for 44 minutter siden: Du er nu lidt sjov , kære Nemtøs Afspore tråd...!!! det plejer du da ellers at være dit område Bebop er jo vore alle sammens gud, som kun bruger E.G. til at fortælle hvor latterlige , uintelligent , åndsamøber vi andre er. Har stadig til gode at se et fornuftigt indlæg fra Guden Bebop , uden det drejer sig om sin egen selvfede overlegende opfattelse, af sig selv og nedladen atitude over os andre mere dødelige, vi er jo ikke alle lige så lærde som Bebop mener han selv er .At du ikke kan se det Nemtøs, viser lidt om dig. …..!!! Jeg har anmeldt dit skriv - du fortsætter med at være personlig. Og hvad er det lige at mit indlæg viser om mig? Skam dig for dine angreb under bæltestedet og øgenavne hører ikke til nogen steder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsen 713 Skrevet 1. Januar, 2020 Nemtøs skrev, for 1 minut siden: Jeg har anmeldt dit skriv - du fortsætter med at være personlig. Og hvad er det lige at mit indlæg viser om mig? Skam dig for dine angreb under bæltestedet og øgenavne hører ikke til nogen steder. Du er nu lidt sød. Nemtøs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 1. Januar, 2020 Bamsen skrev, Lige nu: Du er nu lidt sød. Nemtøs Vil du svare på mit spørgsmål? Hvad er du indikere at mit indlæg viser om mig? Du skriver mellem linjerne at jeg er snotdum. Tag og opfør dig som et voksen menneske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsen 713 Skrevet 1. Januar, 2020 Nemtøs skrev, Lige nu: Vil du svare på mit spørgsmål? Hvad er du indikere at mit indlæg viser om mig? Du skriver mellem linjerne at jeg er snotdum. Tag og opfør dig som et voksen menneske Okay kære Nemtøs. Prøv at læse Bebops indslag, de drejer kun om at nedgøre alle andre, han belære os alle konstant og hele tiden. Så hvem skal opføre sig som et voksent menneske? Kan du ikke se det? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 1. Januar, 2020 Bamsen skrev, Lige nu: Okay kære Nemtøs. Prøv at læse Bebops indslag, de drejer kun om at nedgøre alle andre, han belære os alle konstant og hele tiden. Så hvem skal opføre sig som et voksent menneske? Kan du ikke se det? Vil du svare på mit spørgsmål? Hvad er du indikere at mit indlæg viser om mig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zaq 769 Skrevet 1. Januar, 2020 (edited) Hvad med at i begge to lige tager en slapper, I er begge to ude i noget fnider, hold jer til tråden, bidrage med noget eller stop. Hilsen Zaq Redigeret 1. Januar, 2020 af Zaq 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsen 713 Skrevet 1. Januar, 2020 Nemtøs skrev, for 4 minutter siden: Vil du svare på mit spørgsmål? Hvad er du indikere at mit indlæg viser om mig? Du skriver mellem linjerne at jeg er snotdum. Tag og opfør dig som et voksen menneske Kære Nemtøs. Jeg forstå ikke hvad du bliver så sur over. det er jo bebop som jeg prøver at forstå at der er nogen der er meget trætte af han skriv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsen 713 Skrevet 1. Januar, 2020 Okay Zag. Stopper her. Du har ret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zaq 769 Skrevet 1. Januar, 2020 (edited) Der skal være plads til alle Redigeret 1. Januar, 2020 af Zaq Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 1. Januar, 2020 Zaq skrev, for 5 minutter siden: Hvad med at i begge to lige tager en slapper, I er begge to ude i noget fnider, hold jer til tråden, bidrage med noget eller stop. Hilsen Zaq Jeg er ganske rolig.... og nej det er ikke fnidder. Forsøger at få et svar fra manden hvad han hentyder til at mit indlæg viser om mig. Det kan jeg vel få et svar på. Vi har alle ret og mulighed for at komme med vores meninger og holdninger på en ordenlig måde. Så lad venligst være med at bede mig om stoppe med at kommentere når jeg har noget på hjertet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zaq 769 Skrevet 1. Januar, 2020 Har det noget med tråden af gøre, nej. Så diskutere det med pb i stedet for. Der er det kun jer der kan se det. Men man bliver bare lidt træt af at alle tråde ender i fnider Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 1. Januar, 2020 Zaq skrev, for 2 minutter siden: Har det noget med tråden af gøre, nej. Så diskutere det med pb i stedet for. Der er det kun jer der kan se det. Men man bliver bare lidt træt af at alle tråde ender i fnider Jeg skev netop min kommentar fordi jeg synes at det både var afsporing og angreb på en anden bruger. Jeg har sendt en pb afsted og venter svar på mit spørgsmål. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsen 713 Skrevet 1. Januar, 2020 Indlæg fra min side er stoppet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rooster 988 Skrevet 1. Januar, 2020 @Bamsen holder ferie fra Erguide. @Bamsen har selv her i forum gjort opmærksom på at vi har haft fat i ham, for at være personlig nedladende overfor andre brugere. Når man ikke kan finde ud af at rette sig efter hvad vi siger, så får man en ufrivillig pause fra Eroguide, da det nu engang er det redskab vi har, for at have et forum, hvor vi taler pænt til hinanden trods uenigheder. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zaq 769 Skrevet 12. Januar, 2020 Øv så døde tråden hen, jeg synes at det er et godt emne, som der sikkert er mange holdninger til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsen 713 Skrevet 30. Januar, 2020 Zaq skrev, den 12.1.2020 at 09:29: Øv så døde tråden hen, jeg synes at det er et godt emne, som der sikkert er mange holdninger til. Hej Zag. Bamsen fik karantæne..... Sådan er livet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zaq 769 Skrevet 30. Januar, 2020 Bamsen skrev, for 2 timer siden: Hej Zag. Bamsen fik karantæne..... Sådan er livet Velkommen tilbage 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg