Hop til indhold
Zaq

Hvad sker der når en GP'er bliver for populære

Recommended Posts

@Nemtøs bare der var flere mennesker ligesom dig, så ville verden være et meget bedre sted at leve, bare vise andre lidt respekt, og det at tør at sige undskyld, og man har dummet sig, det er stort

Hilsen

Zaq

Del dette indlæg

Link til indlæg
Citat

Hvad sker der når en GP'er bliver for populære

Så sætter hun prisen op for at maksimere hendes indtægt (og samtidig minimer kundegrundlaget).

Når hun så ikke længere er så populær, så er der 3 muligheder. 1) Hun enten bibeholder hendes høje pris sætter den yderligere, samtidig med at hun bander over alle de andre piger for at have en lavere pris, være smukkere, være yngre og stjæle alle kunderne. 2) Hun sætter prisen ned for at maksimere kundegrundlaget. 3) Hun stopper.

Redigeret af Visti-Vistisen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 3 timer siden:

Hvorfor  blive ved  med  at  afspore  en  tråd  med  din  galde  overfor en  bestemt  bruger. 

Du  har  selv  givet  udtryk for  at der  skal  være  plads  til  alle  og  har  du  noget  udestående  med  en  bruger  vil det  da  være  bedst  at  tage  "snakken" via  pb, frem  for  afsporing  af  diverse  tråde. 

Jeg  synes  faktisk  de  fleste  indlæg han  kommer  med  er  begrundet, og  jeg  er  enig  eller  ikke  er  uden  den  store  betydning. 

Godt nytår 

Du er nu lidt sjov , kære Nemtøs

Afspore tråd...!!! det plejer du da ellers at være dit område

Bebop er jo vore alle sammens gud, som kun bruger E.G. til at fortælle hvor latterlige , uintelligent , åndsamøber vi andre er.

Har stadig til gode at se et fornuftigt indlæg fra Guden Bebop , uden det drejer sig om sin egen selvfede overlegende opfattelse, af sig selv

og nedladen atitude  over os andre mere dødelige, vi er jo ikke alle lige så lærde som Bebop mener han selv er

.At du ikke kan se det Nemtøs, viser lidt om dig.   …..!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
Nemtøs skrev, for 4 timer siden:

Hvorfor  blive ved  med  at  afspore  en  tråd  med  din  galde  overfor en  bestemt  bruger. 

Du  har  selv  givet  udtryk for  at der  skal  være  plads  til  alle  og  har  du  noget  udestående  med  en  bruger  vil det  da  være  bedst  at  tage  "snakken" via  pb, frem  for  afsporing  af  diverse  tråde. 

Jeg  synes  faktisk  de  fleste  indlæg han  kommer  med  er  begrundet, og  jeg  er  enig  eller  ikke  er  uden  den  store  betydning. 

Godt nytår 

Jeg er også enig i at Bebops indlæg tit er ret gode, jeg vil meget nødig undvære ham på Eroguide. 

Jeg tager det ikke så nøje om han kan være lidt hård i filten, tit er han meget fornuftig og ved hvad han taler om.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Bamsen skrev, for 44 minutter siden:

Du er nu lidt sjov , kære Nemtøs

Afspore tråd...!!! det plejer du da ellers at være dit område

Bebop er jo vore alle sammens gud, som kun bruger E.G. til at fortælle hvor latterlige , uintelligent , åndsamøber vi andre er.

Har stadig til gode at se et fornuftigt indlæg fra Guden Bebop , uden det drejer sig om sin egen selvfede overlegende opfattelse, af sig selv

og nedladen atitude  over os andre mere dødelige, vi er jo ikke alle lige så lærde som Bebop mener han selv er

.At du ikke kan se det Nemtøs, viser lidt om dig.   …..!!!

Jeg  har  anmeldt  dit  skriv  - du  fortsætter  med at  være  personlig.  

Og  hvad  er det  lige  at  mit  indlæg  viser  om  mig?

Skam  dig  for  dine  angreb  under  bæltestedet  og  øgenavne  hører  ikke  til  nogen  steder.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

Jeg  har  anmeldt  dit  skriv  - du  fortsætter  med at  være  personlig.  

Og  hvad  er det  lige  at  mit  indlæg  viser  om  mig?

Skam  dig  for  dine  angreb  under  bæltestedet  og  øgenavne  hører  ikke  til  nogen  steder.  

Du er nu lidt sød. Nemtøs<3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Bamsen skrev, Lige nu:

Du er nu lidt sød. Nemtøs<3

Vil  du  svare  på  mit  spørgsmål?  Hvad  er  du  indikere at  mit  indlæg  viser  om mig? 

Du  skriver  mellem  linjerne  at  jeg  er  snotdum.  Tag og  opfør  dig  som  et  voksen  menneske 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, Lige nu:

Vil  du  svare  på  mit  spørgsmål?  Hvad  er  du  indikere at  mit  indlæg  viser  om mig? 

Du  skriver  mellem  linjerne  at  jeg  er  snotdum.  Tag og  opfør  dig  som  et  voksen  menneske 

Okay kære Nemtøs.

Prøv at læse Bebops indslag, de drejer kun om at nedgøre alle andre, han belære os alle konstant og hele tiden.

Så hvem skal opføre sig som et voksent menneske? Kan du ikke se det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Bamsen skrev, Lige nu:

Okay kære Nemtøs.

Prøv at læse Bebops indslag, de drejer kun om at nedgøre alle andre, han belære os alle konstant og hele tiden.

Så hvem skal opføre sig som et voksent menneske? Kan du ikke se det?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad med at i begge to lige tager en slapper,

I er begge to ude i noget fnider, hold jer til tråden, bidrage med noget eller stop.

Hilsen

Zaq

Redigeret af Zaq

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 4 minutter siden:

Kære Nemtøs. Jeg forstå ikke hvad du bliver så sur over. det er jo bebop som jeg prøver at forstå at der er nogen der er meget trætte af han skriv

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Zaq skrev, for 5 minutter siden:

Hvad med at i begge to lige tager en slapper,

I er begge to ude i noget fnider, hold jer til tråden, bidrage med noget eller stop.

Hilsen

Zaq

Jeg  er  ganske  rolig.... og  nej  det  er  ikke  fnidder.  Forsøger  at  få  et svar  fra  manden  hvad  han  hentyder  til  at  mit  indlæg  viser om mig.  Det  kan  jeg  vel  få  et  svar  på.

Vi  har  alle  ret  og  mulighed  for  at  komme  med  vores  meninger og  holdninger  på  en  ordenlig  måde.  Så  lad  venligst  være  med at bede  mig om stoppe med  at  kommentere  når  jeg  har  noget  på  hjertet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har det noget med tråden af  gøre, nej.

Så diskutere det med pb i stedet for.

Der er det kun jer der kan se det.

Men man bliver bare lidt træt af at alle tråde ender i fnider

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Zaq skrev, for 2 minutter siden:

Har det noget med tråden af  gøre, nej.

Så diskutere det med pb i stedet for.

Der er det kun jer der kan se det.

Men man bliver bare lidt træt af at alle tråde ender i fnider

Jeg  skev  netop  min  kommentar  fordi  jeg synes  at  det  både var  afsporing  og  angreb  på  en  anden  bruger. 

Jeg  har  sendt  en  pb  afsted  og  venter  svar  på  mit  spørgsmål.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Bamsen holder ferie fra Erguide.

@Bamsen har selv her i forum gjort opmærksom på at vi har haft fat i ham, for at være personlig nedladende overfor andre brugere. 

Når man ikke kan finde ud af at rette sig efter hvad vi siger, så får man en ufrivillig pause fra Eroguide, da det nu engang er det redskab vi har, for at have et forum, hvor vi taler pænt til hinanden trods uenigheder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Zaq skrev, den 12.1.2020 at 09:29:

Øv så døde tråden hen, jeg synes at det er et godt emne, som der sikkert er mange holdninger til.

Hej Zag.

Bamsen fik karantæne..... Sådan er livet:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bamsen skrev, for 2 timer siden:

Hej Zag.

Bamsen fik karantæne..... Sådan er livet:D

Velkommen tilbage

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...