Hop til indhold
Den Gamle Greve

Josefine Sunshine - mange mange gange...

Recommended Posts

Kære logebrødre og GP’er - så er det min tur til at komme med min 1. anmeldelse...har et par stykker i skuffen :-)
 

Besøger vidunderlige Josefine Sunshine i morgen for gud ved hvilken gang - kan næsten ikke vente...

Findes ofte her :

www.pussygalores.dk

Josefine kommer altid stormende ind ad døren og giver en kæmpe krammer og kys - og hun holder fast og vil ikke give slip.

Jeg starter med at sludre - men Josefine stopper mig - der er trods alt nogle ting vi skal nå. Hun smutter kort ud af rummet og når hun kommer tilbage er jeg klar på sengen. Jeg snakker videre - men den går ikke...Josefine tager nu fat om mine brystvorter, jeg kan ikke længere sige noget, kun stønne...hun stiller sig nu foran mit ansigt og halvt sætter sig ned så jeg kan slikke hendes fantastisk glatte mis. Hun gnubber godt igennem - ved at blive ivrig , jeg med hænderne på de bløde, bløde bryster. 
 

Nu sker der een ud af to ting - enten fortsætter vi i 69’er indtil jeg kommer i et brag og et sandt hulemandsbrøl - eller også sætter Josefine sig op på mig og turbo-twerker til jeg er i den 7. himmel...

PAUSE ....må lige have pusten pyha.

Efter sludren , grin , tænken og leg tager vi fat igen - på Josefines drillende kommando .

2. halvleg kan udspille sig på mange måder 

- sikkert er det at Josefine ALTID kan få mig til at komme 2 gange - også i situationer hvor jeg mente at jeg var helt færdig - og 2. gang er ofte den bedste.

 

Simpelthen skøn pige som jeg kunne bruge en hel aften med uden for sengen... men den går ikke. Med Josefine skal der knaldes - og det bliver der.

Hun er i den grad nærværende, og har efter min mening topteknik i blow og helt sikkert når hun rider. Det turbo-twerk har jeg bare ikke oplevet ellers. Desuden er hun stædig på den fede måde - hun giver bare ikke op før hun har fået mig til at komme 2 gange - også selv om hun virkelig skal svede for sagen.

Og altid får jeg et stort farvelkys og krammer - og som regel laver vi en ny aftale med det samme.

Hun er een af mine absolutte favoritpiger gennem alle tider - og også blandt de 4 jeg ser fast. Bliver ALDRIG træt af hende !!!

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Katfisk

Mmmmm....... Josefine Sunshine. Er vild med at ligge imellem hendes ben med en dansende tunge og et fast greb om hendes fantastiske ægte bryster...... lige til hun siger miav. Og så en tur med hende på glatis og mig med røde kinder. Der bliver kø i morgen :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...