Hop til indhold
Guest Thaimig

Fuck Eroguide

Recommended Posts

Guest Thaimig

Igen igen fik jeg skrevet et km lang indlæg og pist borte, og nej det er ikke os, som skal indordne os under Eg, det er fandengalme Eg som trænger til at indordne sig :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gør som vores gode @Rejsenetværk en gang skrev; skriv lange indlæg i et worddokument (eller et andet tekstbehandlingsprogram), og kopier derefter teksten ind på EG.
EG-softwaren har bestemt flere ting jeg gerne ser ændret, men ift. vi får stillet en gratis platform til rådighed, så synes jeg, at alting fungerer rigtig godt.
Havde vi betalt et kontigent for at være medlem af "EG-klubben", så kan jeg forstå, at man stillede krav om en bedre (og meget dyrere) forumsoftware.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Flegmatikeren
Thaimig skrev, for 19 minutter siden:

Igen igen fik jeg skrevet et km lang indlæg og pist borte, og nej det er ikke os, som skal indordne os under Eg, det er fandengalme Eg som trænger til at indordne sig :shock:

Hvis du har lavet et langt indlæg, eller bruger lidt lang tid på indlægget , så marker teksten og tag en kopi inden du udgiver dit svar. På den måde kan du hurtigt gendanne dit indlæg så det ikke går tabt. Og ja det er lidt frustrerende, men anden gang går det meget hurtigere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis jeg har skrevet en lidt længere tekst, så kopierer jeg det og lokket på igen og sætter det ind.

Men jeg har også prøvet at det forsvinder og er ret meget øv.

Godt nytår

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rejsenetværket har givet et ganske brugbart råd.

Jeg har selv været ude for, at indlæg er blevet "slugt". Selv er jeg desværre ikke god til at bruge "netværksmetoden". Ofte bliver jeg grebet af et indlæg undervejs i en tråd og svarer spontant på det. Ved længere oplevelsesberetninger har jeg skrevet et par stikord ned, som jeg dog ikke altid følger, når tankerne helt overtager tastaturet.

Heldigvis er det gået godt de fleste gange.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stabilizer skrev, for 1 time siden:

 

Siden dette råd fra Maya Kathrine, om altid at sætte kryds i "Husk mig", når jeg loggede-in, har jeg aldrig haft problemer med mine indlæg, selv om de har taget lang tid at skrive.

Jeg har desuden opdaget, at hvis jeg får behov for, at tjekke en oplysningen i teksten, så går jeg bare ud. Og bagefter går jeg tilbage, og i samme øjeblik jeg trykker på "Svar på denne tråd", så vips er det, jeg har skrevet tilbage, og jeg kan fortsætte mit indlæg.

Mvh

:shock:

Redigeret af Benjamin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan være en god ide at have flere faner åbne - eller skriv evt. et nyt indlæg i et nyt vindue, således at du godt kan sidde og følge med i nye indlæg, samtidig med at skriver på et indlæg, uden at komme til at rode det hele sammen og komme til at slette et indlæg - synes det er flere år siden, jeg har haft problemer på Eroguide med at være kommet til at slette et langt indlæg - eller ikke kunne finde det igen - men nu bruger jeg det heller ikke med at logge ud og ind, men logger altid automatisk ind ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig

Tak for alle de gode og brugbare meldinger idet jeg naturligvis vil benytte mig af fremover, Tak

Og naturligvis, undskyld overskriften men det er bare mega frustrerende at efter måske noget 

der ligner 45 minutter skriv så pist borte :-o så hermed, godt Nytår og pas endelig godt på hinanden :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 4 timer siden:

Tak for alle de gode og brugbare meldinger idet jeg naturligvis vil benytte mig af fremover, Tak

Og naturligvis, undskyld overskriften men det er bare mega frustrerende at efter måske noget 

der ligner 45 minutter skriv så pist borte :-o så hermed, godt Nytår og pas endelig godt på hinanden :)

Hvis du bruger Firefox kan du bruge Textarea Cache - Så kan du få din tekst tilbage, hvis det går galt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
AlfaN skrev, den ‎28‎-‎12‎-‎2019 at 20:00:

Eller lad være at skriv lange indlæg, er alligevel så kedeligt at læse ;-)

Helt enig,  de lange falder man i søvn over.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...