Hop til indhold

Føste gang ved en GP

Featured Replies

Skrevet

Hej.

Jeg overvejer at tage til en GP for først gang, kan i anbefale en?

skal helst være i nordjylland.

Tak på forhånd :) 

Skrevet

Jeg vil absolut anbefale dig Sandra Sommer link: https://annoncelight.dk/search/sandra sommer?region=DK&type=any

Hun er i det nordjyske den 8/1, så kan du få et forsinket nyrårsknald, men husk at fortælle hende at du er nybegynder.

Held og lykke :-)

Skrevet

vil ikke anbefale en bestemt, men nu det første gang ,så en hvor i forstår hinanden 100% -så en dansk gp

Skrevet

Hej Imm,

Jeg er sikker på at de forslag du har fået til specifikke piger er gode og relevante.

Har du læste med herinde vil du vide at her bliver diskuteret mange forskellige aspekter vedr. det at besøge GPér, jeg tror du vil få mere ud af at sige "hej alle herinde, min livs situation er sådan og sådan, jeg påtænker på at besøge en GP hvad tænker I"

Er du 100% afklaret men kun ønsker det råd som du har spurgt om, ja så er det sådan det er.

(Hvis nogle vil beskylde mig for at sætte mig op på moralens høje hest, så venligst læs mine utallige tidligere indlæg)

Jeg selv sprang ud i dette univers fra ca. 1000 meters højde og er, syntes jeg selv, landet nogenlunde på mine ben, det er jeg sikker på du også vil, men at lytte til andres erfaring har endnu ikke skadet nogle.

Rigtig god vind fremover.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.