Hop til indhold
Aries24

Victoria - ChokoBabe i Karlslunde

Recommended Posts

Hej Aries

jeg har desværre ikke været hos Choko pigen MEN stedet kender jeg og min oplevelse er at pigerne er hvad de udgiver sig for at være så jeg ville ikke betænke mig med at “springe på”. Husk at anmelde bag efter!!

stedet er mest diskret efter mørkets frembrud

happy hunting

 

H

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CphGuy

Lidt ærgerligt, der ikke er billeder af hendes bryster, andet end i bh 

Det er oftest, ikke et godt tegn, men jeg kan håbe de kan "følge" med kvaliteten af resten af kroppen. Som jo ser, fast og indbydende ud. 

 

Har godt set, der er et billeder, det halvt bagfra uden bh, men ved ikke om det er samme pige 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RicardoEverhardo

Ja, var forbi i går. 

Hun er god nok og meget charmerende. Afslappet men stadig virkelig sexet attitude. 

Kroppen er tip top, brysterne er ikke ungpige spændstige men heller ikke flade eller hængende. Stænger, mave og røv er ganske fænomenale. Meget sødt ansigt. 

Bj var med kondom (selvom hun siger hun tilbyder complete service, så det trækker ned) ellers god og nærværende sex. Fræk afslutning, hendes gluteus smurt ind i babyoil... Englene synger :rolleyes:

Samlet 8/10. Kan godt finde på at komme igen, især da min bedste ven ikke var helt på toppen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CphGuy
RicardoEverhardo skrev, 1 time siden:

 Fræk afslutning, hendes gluteus smurt ind i babyoil... Englene synger :rolleyes:

Samlet 8/10.

Skal det forstås som anal? 

Men, du siger at billeder er 100% retvisende. Så det lyder godt :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RicardoEverhardo

Nej, ej anal selvom hun tilbyder det iflg annoncen. Men det ville helt sikkert have været endnu frækkere at afslutte seancen på denne måde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RicardoEverhardo

Gfe er det for mig kun når (tunge)kys er inkluderet og det var de ikke. Så selv om det var skønt og sensuelt vil jeg svare nej til begge dele. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Victoria er en super sød smuk kvinde fra fra Sydamerika. Hun taler spansk, så der blev brug for mobil oversættelse for at klare kommunikationen. 

En smule genert, men på den søde måde. Og ellers virkelig velskåret. Billederne er skam ægte nok. 

Hun passer på sig selv, og sine klienter, så det er med beskyttelse hele vejen, og ingen mundkys. Men gerne en 69'er hvis hygiejnen er i orden, mums. 

Hun er her kun nogle dage endnu, så skal lige tjekke om det kan presses et besøg mere ind. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...