Hop til indhold
8700

Ung, sød og frække Mona til de herre (Fredericia )

Recommended Posts

Ung, sød og frække Mona til de herre

https://annoncelight.dk/showad/288585

Nu kan jeg hvis ikke længere tillade mig at luske rundt i baggrunden længere uden at bidrage uden at bidrage.

Besøgte fredag den 27 i 12 2019 Mona. Skrev først til hende næsten tre timer i forvejen og lavede uden problemer en aftale.

Er det hende på billederne, ca 98 procent sikker på svaret er ja.

Passer alderen, tror ikke helt den holder, men tildels forventet, ikke unormalt for hunkøn og efter min opfattelse meget normalt i dette fag.

Men vil sige ja til ung , fræk og sød.

Til trods for at mine ønsker var nævnt i sms ( fransk, dansk og anal ), var der en ganske kort forvirring ( til at overleve vi er alle mennesker), hvorefter hun bad mig smide tog imens hun lige undskyldte sig og forlod rummet, og kom få minutter senere tilbage .

Vi indtog sengen og indledte legene. Hun var frisk, hurtig til at kæle for min pik, krævede så heller ikke det store arbejde da hendes udsene passer ret godt til min smag, forholdsvise smalle hofter, små faste baller, slank og hvad jeg anser som mindre velsidende naturlige og nydelige bryster.

Da virkningen af hendes kærtegn var tydelig, og hun fik et ja til spørgsmålet "er du klar", hoppede hun oven på med front mod mig, og lod hendes varme og stramme fisse glide ned over pikken.

Et kort ridt, og hun skiftede tilnr 2, hendes første forsøg fik den kun lige inden for, inden hun måtte afbryde og efter vi grinede lidt over hun måtte have mig til at hjælpe med at åbne tuben med glidemiddel og hun lige fik lidt mere smørelse (og nej bilder mig ikke ind det var fordi jeg er voldsom stor) tog hun godt imod min pik. 

Forståeligt nok lige til at starte med kun lige indenfor og små bevægelser, uanset hvad erfaring en måtte have og brug af glidemiddel forventer jeg på ingen måde, at den bare kan køres i bund i første hug.

Men huntog godt imod  og var hurtigt så langt nede over den som hun kunne og hun var rigtig dejli at være oppe i og både på det tidspunkt og resten af tide virkede det som om hun også nød det.

Et lille minus fra set fra min side var at hun der efter satte farten kraftigt op, men efter jeg blidt trak hende lidt ned mod mig og fortalte hun ikke behøvede at skynde sig så meget slog hun over i et passende tempo. Efter et stykke tid skiftede vi til doggystyle, også helt fint, god stilling, et dejligt syn og kan godt lide kontrollen. Fortrækker der med jævne mellemrum at trække mig næsten helt ud og langsomt presse den helt ind.

Inden stillingeskifte og imens jeg fortsatte med små stød lod jeg den ene hånd find fissen og lege med den, kan jeg godt lide og bilder mig ind hun også nød det.

Skiftede til hvor hun lå på siden, ben trukket op, men spredet så jeg kunne ligge på siden hen over det ene ben, tæt på hende med udsyn til både hendes kønne ansigt, nydelig bryster og skridt,forsatte i nr to med stort velbehag og  hendes hånd fandt hurtigt hendes fisse. Efter at have nydt dette syn, og muligheden for at kunne lege med hendes bryster imens jeg nød hvor godt hun tog imod, og hun efter min bedste overbevisning selv nød det nok til at komme,kunne jeg mærke virkningen på mig.

Så lage mig på ryggen, fik hende placeret hendes røv mod mit fjæs så jeg kunne lege med hende imens hun afsluttede med et blæs.

Hvornår jeg kom overraskede hende åbenbart lidt for det var lige imens hun trak vejret, og forsatte med hånden, så spermen ramte tildel hendes hår og ansigt med en del grind fra os begge til følge. Efter aftørring af os begge og et par minutter til at trække vejret, tog jeg imod tilbuddet om et bad, hvor hun efter indsæbningen kærligt hjalp med at skylle mig af og tørre mig af.

Havde en god oplevelse, nød hendes selvskab, hendes krop og selve sexen.

Bort set fra at jeg ikke fast kommer i den by og pengene ikke er ubegrænset, så er jeg helt klart åben for gentagelse.https://annoncelight.dk/showad/288585

Del dette indlæg


Link til indlæg
8700 skrev, for 50 minutter siden:

Er det hende på billederne, ca 98 procent sikker på svaret er ja.

 

Som jeg skriver i min anmeldelse, er det ikke billeder af kvinden man møder på stedet. Hende man møder er en MILF, der ikke ligner den unge pige på billeder i annoncen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joey Joe Joe skrev, for 2 timer siden:

Som jeg skriver i min anmeldelse, er det ikke billeder af kvinden man møder på stedet. Hende man møder er en MILF, der ikke ligner den unge pige på billeder i annoncen.

Bristede illusioner er efterhånden blevet den mest almindelige "sygdom" herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 9 timer siden:

Bristede illusioner er efterhånden blevet den mest almindelige "sygdom" herinde.

Ja, men heldigvis er der også en god håndfuld GPer der levere varen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Personligt har jeg nydt godt af Mona siden hun ankom frem til nu, og har ikke lagt synderligt mærke til differencen ifhl. Til AL’s billeder.

Hver gang jeg er troppet op til min efterhånden ugentlige time, er jeg blevet taget imod af en ekstatisk og glad ung dame - Hun gør virkeligt konsekvent sit bedste for at det blir en 10/10 oplevelse gang efter gang for mig - og det nok fordi jeg selv gir den lidt ekstra skrue ifhl. Til de typiske engangs seancer med div. GP.

Aldrig blevet hastet ud, ingen fokus på klokken og bange for jeg nok har fået vane for at komme lidt sent ud af døren, hehe.

Hun er virkeligt grundig, og har tilmed haft episoder hvor hun var frustreret over den ikke gad spytte en 3 gang(self i god sjæl :P)

alt i alt, hvis man gør noget ud af sit visit og ikke bare leger søstjerne og gir lidt igen samt tar styringen, kan jeg næsten garantere for et lækkert visit!

- Youngin

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...