Hop til indhold
fraekmand40

Xklub

Recommended Posts

Jeg kender udemærket xklub, jeg er der selv.

Jeg havde en gang for lang tid siden en meget villig tøs som elskede og blive kneppet, så vi tog altid ud i naturen hvor vi vidste der kom altid en del fyre. Der fik hun da en del pik i alle 3 huller.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jo da. Xklubben virker. Man skal bare være lidt tålmodig. Det er dog min erfaring, at de fleste piger, som søger sex der, faktisk søger prinsen i den hvide Berlingo. Men så er det godt, vi har sider som denne. For som en klog mand (beklager, at jeg ikke kan huske hvem) skrev herinde, så betaler man ikke en glædespige for at komme, men for at gå igen.

Lyder det arrogant? Det er ikke ment sådan. Det er bare forskellige sider, der dækker forskellige behov. 

Godt nytår til alle søgende sjæle 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Må sige at jeg ikke helt kan tilslutte mig den positive omtale af xklub. Har været der i en del år, dels som plus, dels som almindelig "gratist" - og jeg synes der er langt imellem snapsene.

Som fornavn efternavn skriver er der rigtig mange piger / kvinder der søger "prinsen i den hvide Berlingo",  eller der er tale om par der søger andre par. Derudover er der gennem den seneste kommet en hørm af indspisthed, som jeg ikke bryder mig om.

Har i løbet af 5 -6 år (eller mere?) kun været i kontakt med 4 kvinder, dvs. vi har skrevet sammen i et stykke tid, og kun to forhold har ført til møder. Den ene stoppede med første kemi-møde, den anden har da medført et par hyggelige timer i et par uger, indtil det stoppede af forskellige årsager.

Jeg har ikke tal på antal breve jeg har skrevet, men ikke meget overraskende er der nok et meget begrænset antal svar. Jeg forstår godt, at piger der modtager 100+ mails om dagen ikke kan eller vil nå  at svar alle, men een skal være meget tålmodig for ikke at miste begejstringen.

Måske er det et aldersspørgsmål (er meget hinsides de 50 ...), måske giver chatten mere pote (det er ikke mig ), måske noget helt andet - det kan også være, at mine forventninger i starten har være for ambitiøse :-) - men når mit nuværende plus udløber, forlænger jeg nok ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har haft gode oplevelser derinde fra både med par og kvinder, men der kan godt gå noget tid før der sker noget.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...