Hop til indhold
peter jørgensen

Suzzy i Vejle

Recommended Posts

jeg har besøgt Suzzy i Vejle og fik kontakt på det nummer der står i annoncen. Det var ikke hende på billed ( self. ) men en meget kønnere pige og tror ikke hun var mere end omkring 20 år. Fik en halv time til 700 kr og det var en super oplevelse .

Ved self. ikke det er hende der er der nu

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej, det er lidt af et problem med de fake fotos, også selvom virkeligheden er bedre end fotos :D

Det er som om, at sådan er det altid med de mørke piger, der altid huserer i Vejle og Fredericia - hvorfor dælen sætter de ikke de rigtige fotos på, når pigerne nu i mange tilfælde er flottere end

de fake fotos de anvender ........ubegribeligt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nej, det er lidt af et problem med de fake fotos ..... Det er som om, at sådan er det altid med de mørke piger, der altid huserer i Vejle og Fredericia...
Var det bare begrænset til "mørke piger" og til nævnte lokalitet, kunne man vel leve med det – i hvert fald vi herovre på Djævleøen :lol::lol: . Men dette lidet tiltalende fænomen synes desværre at være langt mere udbredt end som så. Bare se, hvor mange, der alene i dag berører problemet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har været forbi og billederne, tjaa nok ikke et helt match.

Tror bare de bruges for de piger der er der, der var en mere, men så hende ikke, hende der præsenterede sig som Suzzy var en mørk lille pige, var meget kontakt søgende under forhandlingen af service, men da det kom til senge, skulle man ligge sig ned og hun sætte sig med ryggen til og uden større indlevelse, legede lidt med lille manden og bollerne, gummi på og lidt sutten, 3 minutter senere lagde hun sig på ryggen og blev liggende til det var slut, under akten, skubbe hun væk, så hovedet lige kom inden for, så er det ikke nemt og skyde kanonen af og hun var også flere gange henne og tjekke om der var noget i gummiet, bad om et handjob til afslut og da det var noget tid siden sidst, var der godt fyldt op, så hun brokkede sig lidt der også, men lagnet blev ikke skiftet, selv med nogle store våde pletter.

Gentagelse faktor = 0.5 / 10

Pigen 5/10

Service 1/10

Stedet 4/10 god lokation, men skidt med lagnet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte Suzzy for et par måneder siden, samme billeder, men pigen der præsenterede sig som Suzzy var en sort udgave af en sumobryder, så jeg beholdt pengene i lommen og forlod stedet.

Dette på trods af at hun flere gange havde forsikret mig om at hun var pigen på billederne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...