Hop til indhold
Teaseplz

Anbefalinger til Nybegynder omkring Aalborg

Recommended Posts

Jeg er lidt en nybegynder i feltet. Har prøvet en gang ved thai massage, hvilket var ikk det bedste.

Derfor vil gerne prøve engang med en glædespiger, da jeg tænker det kunne være bedre.

Ville dog derfor gerne høre om der nogle der har nogle anbefalinger med nogle søde piger omkring aalborg området, eller en 40 køre væk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan også besøge thaipiger som ikke er thaimassage. men aftalt sex. 

Hvis du søger en rimelig god chance for en god oplevelse, 

Kiki tager gæster i dagene mellem jul og nytår kan jeg se. Her kan du også få massage (se det som afslappende forkælelse, ikke "thaimassage") inden god sex. Hendes pris for 1/2 time er meget favorabel, hun er rigtig sød, taler OK engelsk, samtidig med at hun er lækker. https://annoncelight.dk/showad/286644

Alessia i Støvring er også et godt bud, men hun tog hjem for nogle dage siden, ved ikke hvornår hun er tilbage. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Teaseplz skrev, for 11 timer siden:

Jeg er lidt en nybegynder i feltet. Har prøvet en gang ved thai massage, hvilket var ikk det bedste.

Derfor vil gerne prøve engang med en glædespiger, da jeg tænker det kunne være bedre.

Ville dog derfor gerne høre om der nogle der har nogle anbefalinger med nogle søde piger omkring aalborg området, eller en 40 køre væk.

Hvis ikke det rykker for meget i kammeraten, så vil jeg vente til sweet Sophie er tilbage i Aalborg https://annoncelight.dk/showad/245220 her går du ikke galt i byen, fortæl hende at du er nybegynder, så skal hun nok tage sig godt af dig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
dickens skrev, den 28.12.2019 at 00:03:

Jeg ville ikke anbefale Nati til en nybegynder. Hun er lidt for usikker og genert - så langt hellere Sweet Sophie, der som navnet siger, er meget sød!! Hun kommer tilbage til Aalborg den 3. januar. Der går man aldrig galt i byen!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...