Hop til indhold
hankatten

Randers ???

Recommended Posts

Det er godt nok jo trolig man kan tage rundt i Randers der er der en del der har åbn man ud af dem der åben det var da ikke en eneste af dem jeg har lyst til at lege med Anders er godt nok blevet en død by og finde en pige man har lyst til at lege med når man ikke er der til kæmpe bryster

Del dette indlæg

Link til indlæg
hankatten skrev, for 4 timer siden:

Det er godt nok jo trolig man kan tage rundt i Randers der er der en del der har åbn man ud af dem der åben det var da ikke en eneste af dem jeg har lyst til at lege med Anders er godt nok blevet en død by og finde en pige man har lyst til at lege med når man ikke er der til kæmpe bryster

Hej Hankat,

Fair nok at du er ordblind, det skal ikke ligge dig til last, men resultatet af din indtaling, er tæt på uforståelig.

Hvad der også vanskeliggør at komme med seriøse svar, er at du ikke stiller nogle spørgsmål. Du konstaterer at Randers er en død by, at mange steder er åbne, men ikke med nogen du gider lege med. Du skriver ikke noget om hvad du søger - måske bortset fra at du ikke gider store bryster??

Så er det altså svært at komme med gode råd. Og det er vel det du søger, siden du har lagt din kommentar under efterlysninger.

Prøv at være lidt mere præcis med dit ærinde :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Curiosity skrev, for 29 minutter siden:

Hej Hankat,

Fair nok at du er ordblind, det skal ikke ligge dig til last, men resultatet af din indtaling, er tæt på uforståelig.

Hvad der også vanskeliggør at komme med seriøse svar, er at du ikke stiller nogle spørgsmål. Du konstaterer at Randers er en død by, at mange steder er åbne, men ikke med nogen du gider lege med. Du skriver ikke noget om hvad du søger - måske bortset fra at du ikke gider store bryster??

Så er det altså svært at komme med gode råd. Og det er vel det du søger, siden du har lagt din kommentar under efterlysninger.

Prøv at være lidt mere præcis med dit ærinde :)

Hej curiosity Det jeg godt vil finde det er en med bryster er sådan en god håndfuld og hun skal være glatbarberet unge pige kvinde. Med mulighed for bad før og efter og sted der ikke er Fredericia banegård

Redigeret af hankatten
Lidt ny tekst

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej @hankatten

Ved ikke om du også søger i Thai-verdenen, men jeg kan virkelig anbefale "sweet Emily", som jeg har besøgt et par gange i efteråret, i en privat lejlighed i nordbyen.

Hun har dog ikke annonceret siden november, så enten er hun på ferie (og måske snart tilbage), eller også er hun stoppet/flyttet.

Har ingen erfaringer med de gennemrejsende piger i Randers, så kan desværre ikke hjælpe dig yderligere.

/C

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...