Hop til indhold

Karyma best service real picturess

Featured Replies

Skrevet

Jeg tager chancen her om en times tid og lader jer vide. :D

Skrevet
Josha skrev, for 3 minutter siden:

Jeg tager chancen her om en times tid og lader jer vide. :D

Der er i hvert fald lidt "særlige kendetegn", som er svære at forfalske/bortforklare mangelen af.

Held og lykke og spændt på at høre nærmere!

Skrevet

Rigtig sød pige - men det var ikke hende på billederne, hvilket hun også indrømmede. Stortset ingen tattoo’s og lig også gerne 15 kg til sammenlignet med billederne. 

Skrevet
Josha skrev, for 18 minutter siden:

Rigtig sød pige - men det var ikke hende på billederne, hvilket hun også indrømmede. Stortset ingen tattoo’s og lig også gerne 15 kg til sammenlignet med billederne. 

Rip 

Skrevet
Milfdreng2 skrev, for 16 minutter siden:

Rip 

Når noget er for godt til at være sandt :rolleyes:

Skrevet
Milfdreng2 skrev, for 8 timer siden:

Vil selv gerne vide det

følger

Så klikker du bare på “følg dette” nederst, så er du nemlig fri for at fortælle alle andre det. Win win. 

Skrevet
Josha skrev, den 27.12.2019 at 16:42:

Tak fordi du tog en for holdet.

Jeg skrev til hende før  jeg så din post. Hun/mesteren var længe om at svare, men så kom der svar hvor hun lover det er hende på billederne. Det er godt nok frækt. Jeg spurgte specifikt ind til hendes tudser, som jeg gerne ville se og at jeg håbede hun er slank (semi) som på billederne. 

Skrevet
stantheman skrev, for 2 timer siden:

Tak fordi du tog en for holdet.

Jeg skrev til hende før  jeg så din post. Hun/mesteren var længe om at svare, men så kom der svar hvor hun lover det er hende på billederne. Det er godt nok frækt. Jeg spurgte specifikt ind til hendes tudser, som jeg gerne ville se og at jeg håbede hun er slank (semi) som på billederne. 

Det er Seriøst super plat.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.