Hop til indhold
Guest Josha

Karyma best service real picturess

Recommended Posts

Josha skrev, for 3 minutter siden:

Jeg tager chancen her om en times tid og lader jer vide. :D

Der er i hvert fald lidt "særlige kendetegn", som er svære at forfalske/bortforklare mangelen af.

Held og lykke og spændt på at høre nærmere!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Josha

Rigtig sød pige - men det var ikke hende på billederne, hvilket hun også indrømmede. Stortset ingen tattoo’s og lig også gerne 15 kg til sammenlignet med billederne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Josha skrev, for 18 minutter siden:

Rigtig sød pige - men det var ikke hende på billederne, hvilket hun også indrømmede. Stortset ingen tattoo’s og lig også gerne 15 kg til sammenlignet med billederne. 

Rip 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Josha
Milfdreng2 skrev, for 16 minutter siden:

Rip 

Når noget er for godt til at være sandt :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
Milfdreng2 skrev, for 8 timer siden:

Vil selv gerne vide det

følger

Så klikker du bare på “følg dette” nederst, så er du nemlig fri for at fortælle alle andre det. Win win. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stantheman
Josha skrev, den 27.12.2019 at 16:42:

Rigtig sød pige - men det var ikke hende på billederne, hvilket hun også indrømmede. Stortset ingen tattoo’s og lig også gerne 15 kg til sammenlignet med billederne. 

Tak fordi du tog en for holdet.

Jeg skrev til hende før  jeg så din post. Hun/mesteren var længe om at svare, men så kom der svar hvor hun lover det er hende på billederne. Det er godt nok frækt. Jeg spurgte specifikt ind til hendes tudser, som jeg gerne ville se og at jeg håbede hun er slank (semi) som på billederne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Josha
stantheman skrev, for 2 timer siden:

Tak fordi du tog en for holdet.

Jeg skrev til hende før  jeg så din post. Hun/mesteren var længe om at svare, men så kom der svar hvor hun lover det er hende på billederne. Det er godt nok frækt. Jeg spurgte specifikt ind til hendes tudser, som jeg gerne ville se og at jeg håbede hun er slank (semi) som på billederne. 

Det er Seriøst super plat.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...