AlfaN 2235 Skrevet 27. December, 2019 Nogle der har besøgt hende her? https://sugardaters.dk/show?alias=NaughtyNurseNordsj Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 284 Skrevet 8. Januar, 2020 Har været i dialog med hende men jeg opdagede at det sted hun bruger også benyttes af en anden pige fra sugardaters. Lidt for prof og organiseret for min smag. Fik du besøgt hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 8. Januar, 2020 Har en aftale med hende fredag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 284 Skrevet 8. Januar, 2020 Høre gerne om dine erfaringer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1256 Skrevet 9. Januar, 2020 Også interesseret i at høre dine erfaringer AlfaN Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 10. Januar, 2020 Der kommer ingen anmeldelse. Vi havde en aftale i dag kl 11, men da jeg skrev efter adresse i går og her for nogle timer siden, kommer der ik svar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frederik3 19 Skrevet 10. Januar, 2020 Har haft besøg af hende...blot for kemicheck...hun er super lækker ..storbarmet...og på et tidspunkt prøver jeg det helt sikkert af ( evt i trekant m hendes veninde) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 567 50 Skrevet 21. Februar, 2020 Hvem er hendes veninde? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1256 Skrevet 23. Februar, 2020 Frederik3 skrev, den 10.1.2020 at 15:33: hun er super lækker ..storbarmet Er de ægte, og hvor meget skal hun have for et møde? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 23. Februar, 2020 Gammel rotte skrev, Lige nu: Er de ægte, og hvor meget skal hun have for et møde? Hun skrev 1500 til mig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 284 Skrevet 20. September, 2020 Er der nogen der har haft sex med hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knowthemost 18 Skrevet 22. September, 2020 Hej Torben Madsen Jeg har lige haft den fornøjelse, at have flere besøg af frække NaughtNurseNordsj, og herfra er der kun thumps up. Hendes billeder absolut af hende, og kan ikke diskuteres. Mine oplevelser var, at hun var meget smilende, imødekommende og veltalende på alle områder. Hun er utrolig varm og sensitiv når man ligger tæt med hende. så min rate siger 9/10 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 23. September, 2020 Et nyere link der virker https://sugardaters.com/da/profile/q1Z59xYKWl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1256 Skrevet 10. November, 2020 Knowthemost skrev, den 22.9.2020 at 22:53: Jeg har lige haft den fornøjelse, at have flere besøg af frække NaughtNurseNordsj, og herfra er der kun thumps up. Hendes billeder absolut af hende, og kan ikke diskuteres. Er brysterne ægte Knowthemost? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knowthemost 18 Skrevet 24. November, 2020 Sorry det sene svar Hun har altid dækket for hendes bryster med hendes lingeri eller dress. Hun har haft hendes ene bryst fri. Men tro mig, din opmærksomhed er frækt styret sf hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1256 Skrevet 24. November, 2020 Knowthemost skrev, for 6 timer siden: Sorry det sene svar Hun har altid dækket for hendes bryster med hendes lingeri eller dress. Hun har haft hendes ene bryst fri. Men tro mig, din opmærksomhed er frækt styret sf hende. Sorry, kan ikke rigtig tyde dit svar. Har du set dem, og er de ægte og lækre? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 24. November, 2020 Gammel rotte skrev, for 23 minutter siden: Sorry, kan ikke rigtig tyde dit svar. Har du set dem, og er de ægte og lækre? Mener at have læst at hun ik har ægte bryster. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tombola22 76 Skrevet 25. November, 2020 AlfaN skrev, den 24.11.2020 at 10:21: Mener at have læst at hun ik har ægte bryster. Korrekt, de er ikke ægte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knowthemost 18 Skrevet 28. November, 2020 Helt korrekt har kun set det ene da hun skulle habe opereret det andet .... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg