Hop til indhold
Kælepotten

Superfransk i Flensburg

Recommended Posts

Er der nogle iblandt jer, der fundet den rette vej, til at få superfransk hos pigerne i Tyskland ?

Jeg har tidligere været hyppig kunde i Flensburg, hvor superfransk altid var på kortet, men de seneste 6 måneder har de alle afvist dette - med mindre man er "kendt kunde".

Men jeg elsker at besøge nye piger, og de er naturligvis bange for, at man er politibetjent under cover.

Jeg har forsøgt mig med, efter pigen har afvist, at købe en halv time MED gummi, for så efter at have haft samleje i et par stillinger, at spørge igen - bare for at pigen kan være sikker på, at jeg ikke er politibetjent, for så var jeg jo næppe gået SÅ langt, men det har ikke givet pote endnu, så de må være noget skræmte. Jeg undre mig bare, for når først man er hoppet i kanen med dem, og de dermed ved, at man ikke er fra politiet, så burde der jo ikke kunne findes så meget som en teoretisk risiko for, at det bliver opdaget.

Men hvis nogen af jer, har fundet en løsning - så lad os endelig høre, hvad det er I gør/siger

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JohnWayne83

Hej, jeg plejer at få det hen med de piger jeg udvælger, men pointerer det også over whatsapp eller hvordan man nu kommunikerer. Nogle skriver fint og f.eks. 20 ekstra. Andre siger  det kommer an på personen/hygiejne og man kan snakke om det i døren.

Men hvis de fuldstændig udelukker det fra starten, så besøger jeg dem heller ikke, da jeg også foretrækker superfransk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentle-Lover skrev, den 30.12.2019 at 12:15:

Det er mange piger i Flensburg som tilbyder superfransk...

Men de reklamere ikke med det, da det er forbudt i Tyskland. ;)

 

Französisch Optimal eller spiel = superfransk.  de fleste tilbyder det for en 20er ekstra

Del dette indlæg


Link til indlæg
s.f.s skrev, den 17.1.2020 at 12:49:

Französisch Optimal eller spiel = superfransk.  de fleste tilbyder det for en 20er ekstra

Det er også min erfaring at mange af dem tilbyder det. Der er naturligvis nogen der ikke gør det, som har fået gavn af den nye lov da de nu har nemmere ved at afvise kunder der efterspørger denne service. Og ja, der er også de piger der tilbyder det når man er "stamkunde"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...