Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var en tur på Fyn i går og var faldet over denne annonce - https://annoncelight.dk/showad/257418

Ringede og aftalte et besøg. Blev mødt af en utrolig smuk langhåret thai dame, som viste sig at hedde Sara og er 35 år gammel. Hun ser noget yngre ud, med en rigtig flot krop.

Jeg bestilte 1 time oliemassage til 400,- kr. og sagde at vi kunne finde ud af mere. Fik en dejlig anderledes massage med varm olie, mens jeg lå på maven, men ingen pirring. Blev vendt om, og så startede hun med at vaske "Mini" med vådservietter og tørre ham af. Det havde selvfølgelig en virkning, så bad om HJ til 400,- kr. Det blev en rigtig lækker massage og dejligt HJ, hvor hun stillede sig, så der var mulighed for at pille, også under trussekanten *SF*. Fik små kys undervejs på Mini, brystet og munden. Alt i alt en rigtig dejlig oplevelse, som skal gentages. Hun taler et nogenlunde engelsk.

Sara bad om at vi skulle "make love" næste gang. Hun fortalte at 1 time med FP koster 1.300,- kr. Men hun regner med at rejse væk den 31.12.19 og kommer tilbage.

Stedet er ikke særlig diskret, med indkørsel direkte fra hovedvejen over Fyn, og parkering foran huset. Men jeg kender ingen i nærheden :-).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stein - så må du afsted til Vestfyn. Det er nemt at finde. Der er skilte ude ved den gamle hovedvej 161. Og en Bonus tankstation skråt over for, hvis bilen skal tankes :-).

Jeg satser selv på en tur til Vestfyn på søndag for genvisit. Så skal jeg nok fortælle nærmere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
modensønderjyde skrev, for 9 timer siden:

Stein - så må du afsted til Vestfyn. Det er nemt at finde. Der er skilte ude ved den gamle hovedvej 161. Og en Bonus tankstation skråt over for, hvis bilen skal tankes :-).

Jeg satser selv på en tur til Vestfyn på søndag for genvisit. Så skal jeg nok fortælle nærmere.

Jeg kan se at der en anden skønhed på adressen også. Desværre tatoveret men ellers nydelig. Det kan jo være hun også er talentfuld. Glæder mig til at høre om din opfølgning

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...