Hop til indhold
Guest Peter26

Seriøse SB - Østjylland

Recommended Posts

Guest Peter26

Hej,

Er der nogle seriøse Sugarbabes fra Østjylland men også resten af Jylland kan gå an? Jeg skriver til dem de fleste vælger ikke at svare selvom de har været logget ind flere gange også i løbet af en dag. Det er useriøst for mig så skal i ikke komme og sige ‘hun får sikkert mange beskeder’ 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair

Er du selv seriøs? Hvad vil du med en sb og hvad kan du tilbyde hende og skriver du det til dem? 

Har du billede på din profil, eller giver du dem adgang til dit billede/billeder, når du skriver? 

Ovenstående spiller ind i din søgen. Sugerdaters er et rimeligt useriøst foretagende, med mange fakes

Hvis jeg skriver til en sd og hun ikke svarer indenfor 3-4 dage, blokerer jeg hende, næste. 

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg

Link til indlæg
Peter26 skrev, for 5 timer siden:

Hej,

Er der nogle seriøse Sugarbabes fra Østjylland men også resten af Jylland kan gå an? Jeg skriver til dem de fleste vælger ikke at svare selvom de har været logget ind flere gange også i løbet af en dag. Det er useriøst for mig så skal i ikke komme og sige ‘hun får sikkert mange beskeder’ 

Kan det være at du ikke er deres type?

Har du overvejet at det du skriver måske gør at ingen svare? Dermed sagt at du måske skal skifte strategi? 

Ingen svar er ikke lig med useriøse SB. De får mange breve og vælger dem der er mest interessante/ seriøse = lukrative for dem.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...