Hop til indhold

Seriøse SB - Østjylland

Featured Replies

Skrevet

Hej,

Er der nogle seriøse Sugarbabes fra Østjylland men også resten af Jylland kan gå an? Jeg skriver til dem de fleste vælger ikke at svare selvom de har været logget ind flere gange også i løbet af en dag. Det er useriøst for mig så skal i ikke komme og sige ‘hun får sikkert mange beskeder’ 

Skrevet

De svarer vel hvis de har lyst til dialog med dig?

Hvordan gør det dem useriøse at de ikke svarer? Hvis svaret alligevel er et afslag, så er det vel et fedt?

Skrevet

Er du selv seriøs? Hvad vil du med en sb og hvad kan du tilbyde hende og skriver du det til dem? 

Har du billede på din profil, eller giver du dem adgang til dit billede/billeder, når du skriver? 

Ovenstående spiller ind i din søgen. Sugerdaters er et rimeligt useriøst foretagende, med mange fakes

Hvis jeg skriver til en sd og hun ikke svarer indenfor 3-4 dage, blokerer jeg hende, næste. 

Redigeret af Pophair

Skrevet
Peter26 skrev, for 5 timer siden:

Hej,

Er der nogle seriøse Sugarbabes fra Østjylland men også resten af Jylland kan gå an? Jeg skriver til dem de fleste vælger ikke at svare selvom de har været logget ind flere gange også i løbet af en dag. Det er useriøst for mig så skal i ikke komme og sige ‘hun får sikkert mange beskeder’ 

Kan det være at du ikke er deres type?

Har du overvejet at det du skriver måske gør at ingen svare? Dermed sagt at du måske skal skifte strategi? 

Ingen svar er ikke lig med useriøse SB. De får mange breve og vælger dem der er mest interessante/ seriøse = lukrative for dem.  

Skrevet

Jeg skriver i pænt sober tone til dem :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.