Hop til indhold
Karsteng

2x Massage med Lingam i Warszawa

Recommended Posts

Jeg tænkte jeg sku bidrage med en anmeldelse av massage-parlours in Warszawa. Det er først 2 steder, og så vil jeg udøke efterhvert.

Desert Rosehttps://www.desertrose.pl

Der er 2 steder i Warszawa i denne kæden. Jeg besøgte Grzybowska og fik tildelt Eva. Eva var sød, slank med bryster som var lidt hjulpet på vej. Brystvorter med piercing.

Brysebad alene. Hun startede masssgen med trusser på og jeg på front. Rigtig dejlig massage med mye b2b. Efter st min back var færdig så vendte jeg om. B2b fortsatte med noe touch av mitt rædskab. Hun la sig av og til over mig og pustede tungt.. Hun dro trusserne av og tog min hånd og flyttede over på sin krop. Der var med andre ord frit frem. Jeg benyttede anledningen til at å på oppdagelsesfærd min mine hænder.

Hun udførte en fantastisk lingam-massage!! Jeghar sldrig modtaget noget bedre. Efter udløsning tørrede hun mig, afsluttede massagen og jdg i brusebad og ud på gaden.

Stedet: 6/10. Intet specielt positivt. Slidt.

Pigen: 8/10. Eva er en vinder både mht b2b massage og lingam (uhaaa!).

Diskresjon: 8/10. Indgang i baggård. Ringeklokke. Hurtig åbning.

1 t = 90 Euro

Garden Lounge

Dette er mer et upscale sted. Her bør det absolut bestilles tid. Jeg fikk allernådigst en time. Det var gang i butikken. Med 1 t skulle jeg startet med en tur i sauna med pigen, men der vsr ikke ledigt. Det startede med et brusebad der hun vaskede mig over det hele. Og specielt min redskab.

Så tørre hun av mig og jeg av hende. Jeg la mig med front ned. Så startede massagen. Helt fin massage på ryg og front. Da det nærmede sig lingam-delen ble det til en ordinarie hj med sprut åå mkn msge. Intet å tale om.

Afsluttede med et brusebad.

Stedet: 10/10. Upscale med flot interior, og brusebad.

Pigen: 7/10. Meget tynd blondine. Ikke efter min smag. Ikke berøringsvenlig.

Diskresjon: 8/10. Helt ok i et leilighedskompleks.

Jeg er snart i W igen og vil fortelle om andre steder.

1,5 t = 150 Euro

K

Del dette indlæg


Link til indlæg
Karsteng skrev, for 59 minutter siden:

1 t = 90 Euro

Tror du skulle prøve at tage en tur til Gdansk næste gang:

PS. kan endda se at Natalia ikke er blevet en dag ældre på knap 2 år:

https://www.odloty.pl/en/announcements/gdansk/wrzeszcz/rozkoszna-natalia-19/142147.html

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Karsteng skrev, for 21 timer siden:

 

Der er 2 steder i Warszawa i denne kæden. Jeg besøgte Grzybowska og fik tildelt Eva. Eva var sød, slank med bryster som var lidt hjulpet på vej. Brystvorter med piercing.

Tildelt ? Kan man ikke selv vælge hvilken pige man vil have? Ingen fremvisninger af de ledige eller lignende ?
Jeg kan ikke finde et galleri af pigerne på deres hjemmeside. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
autobahn skrev, for 1 time siden:

Tildelt ? Kan man ikke selv vælge hvilken pige man vil have? Ingen fremvisninger af de ledige eller lignende ?
Jeg kan ikke finde et galleri af pigerne på deres hjemmeside. 

Du har ret. Man kan ik velge dem selv. Nu var jeg heldig, men man kan sgu være Uheldig...

På Shambala kan msn visstnok vælge.. men det genstår at teste...:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænker også på, hvad er motivationen hos pigerne i at levere top services, hvis kunden ikke vælger selv.

Mt Shambala, det er altid godt at have nogle fremtidsprojekter klar, så man ikke bliver for doven. Og det er jo et oplagt testprojekt til næste gang :-)  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været i Polen tre gange.

Shambala

Stedet: 6/10
Pigen: 7/10
Diskresjon: 5/10

DesertRose

Stedet: 8/10
Pigen: 10/10 :D
Diskresjon: 8/10

Hidden Massage

Stedet:   7/10
Pigen: 5/10
Diskresjon: 8/10

Del dette indlæg


Link til indlæg
pawel skrev, den 28/12/2019 at 09:00:

Jeg har været i Polen tre gange.

Shambala

Stedet: 6/10
Pigen: 7/10
Diskresjon: 5/10

DesertRose

Stedet: 8/10
Pigen: 10/10 :D
Diskresjon: 8/10

Hidden Massage

Stedet:   7/10
Pigen: 5/10
Diskresjon: 8/10

Desert Rose på Jasna eller...?

Del dette indlæg


Link til indlæg
autobahn skrev, den 27/12/2019 at 21:15:

Jeg tænker også på, hvad er motivationen hos pigerne i at levere top services, hvis kunden ikke vælger selv.

Mt Shambala, det er altid godt at have nogle fremtidsprojekter klar, så man ikke bliver for doven. Og det er jo et oplagt testprojekt til næste gang :-)  

Motivationen kan måske være faste kunder - som mig...? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Igjen...

I går aftes i W så kom ønsket om ennu en massage. Jeg tog turen til Desert Rose på Jasna, som jeg ikke har forsøgt tidligere. Jeg håbet på en slank, gerne petit, ung dame med de rette kvalificationer... Jeg fik nu mulighed til at vælge. Det stod 2x piger i stram givagt på et rom. Øv.. ingen passede mig vikeligt. Så jeg vælgede den minst buttede og med den minste mave.

Den mest buttede forlot rummet og jeg fikk stræng besked om å gå i bad. Ud ugen, nøgen, naturligvis la jeg mig på matten.

Massagen var ganske god, men "happy ending" var mer et spørgsmål om en kedelig hj.

Pigen: 4/10

Lingam: 3/10

Stedet: 5/10

Diskretion: who cares in a foreign country?

Not again.

I morgen står min jomfrutur med nuru på menuen...

Redigeret af Karsteng

Del dette indlæg


Link til indlæg

Beklager mine forsinkede anmeldelser. Korona har reduseret sjov betrakteligt disse sidste måneder...

Min sidste tur til W i starten af Marts var god. Jeg besøgte Desert Rose på Grzybowska. Dette var ikke min type quinde; for buttet for min smag.

Av 4 besøg på Desert Rose på Jasns og Grzybowska vsr kun 2 med sexy quinder der kunde deres fag. De 2 andre var uinteresserede og likegyldige.

Skal du til Desert Rose så bestill tid med Sara eller Ewa. På deres side er Kamilla en der får meget god kritik, men hun har jeg dessværre ikke forsøgt... :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Karsteng skrev, den 7.1.2020 at 21:54:

Igjen...

I går aftes i W så kom ønsket om ennu en massage. Jeg tog turen til Desert Rose på Jasna, som jeg ikke har forsøgt tidligere. Jeg håbet på en slank, gerne petit, ung dame med de rette kvalificationer... Jeg fik nu mulighed til at vælge. Det stod 2x piger i stram givagt på et rom. Øv.. ingen passede mig vikeligt. Så jeg vælgede den minst buttede og med den minste mave.

Den mest buttede forlot rummet og jeg fikk stræng besked om å gå i bad. Ud ugen, nøgen, naturligvis la jeg mig på matten.

Massagen var ganske god, men "happy ending" var mer et spørgsmål om en kedelig hj.

Pigen: 4/10

Lingam: 3/10

Stedet: 5/10

Diskretion: who cares in a foreign country?

Not again.

I morgen står min jomfrutur med nuru på menuen...

Hvor fandt du NURU?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Karsteng skrev, den 16.7.2020 at 22:59:

Hei @Sommer79 

Det var ikke nuru med masser af olie. Desværre. Men det var lidt mer sensuelt enn en erotisk massage. Tror jeg... ;)

Øv Øv.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...