Hop til indhold
GawNahWooKum

Zainab + en sort pige mere, Skernvej Aarhus.

Recommended Posts

GawNahWooKum skrev, 1 time siden:

Holder ikke hvad de lover - hold jer væk!!https://annoncelight.dk/showad/289111

Zainab ligner hun billederne?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Servicesboy
dickens skrev, for 8 timer siden:

Virker lidt spøjst at du sådan er obs på hende!

Det synes jeg er ok, han har haft en dårlig oplevelse, og advarer vi andre..

Som jeg engang tidligere har udtrykt mig, burde vi her på EG danne etclille tema, der tog kontakt til de piger, andre anmelder dårligt, jeg har ikke selv de sprogevner dette forder

knus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Servicesboy skrev, for 38 minutter siden:

Det synes jeg er ok, han har haft en dårlig oplevelse, og advarer vi andre..

Som jeg engang tidligere har udtrykt mig, burde vi her på EG danne etclille tema, der tog kontakt til de piger, andre anmelder dårligt, jeg har ikke selv de sprogevner dette forder

knus

Ja det er ok og skrive om en dårlig oplevelse syntes dog at det virker mere som om ts er blevet irriteret på gpen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror der findes en meget nemmere vej til at stoppe falsk reklame!!     1.   Tænk med hjernen, når man står i døren og ser billedet slet ikke passer.  2. Undgå at tænke med P----- ,  og sige pyt. og forsæt ind .

3. Sig nej tak ,vend om i døren . 4. Dette ville ændre meget på markedet ret hurtigt !!

og så ville denne diskussion ikke være her. Korrekt , eller !!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deri har du ganske ret. Havde dog pr. SMS lavet en klar aftale, og spurgt ganske nøje ind. Pigen virkede imidlertid enormt imødekommende og rar - lige indtil pengene (Efter endnu udspørgelse til ydelser mv.) faldt.

Fremover vil jeg nok klart bakke af, hvis ikke i det mindste, det er pigen på billederne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
tronheim skrev, for 5 timer siden:

Tror der findes en meget nemmere vej til at stoppe falsk reklame!!     1.   Tænk med hjernen, når man står i døren og ser billedet slet ikke passer.  2. Undgå at tænke med P----- ,  og sige pyt. og forsæt ind .

3. Sig nej tak ,vend om i døren . 4. Dette ville ændre meget på markedet ret hurtigt !!

og så ville denne diskussion ikke være her. Korrekt , eller !!

For mig er det ikke vigtigt om billederne er af pigen bare de så nogenlunde ligner.

Men det er da pisse irriterende hvis der står en kæmpe der kræver kran kørerkort og billede viste en spinkel pige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
GawNahWooKum skrev, den 27.12.2019 at 09:38:

Det gør hun langtfra - en stor tyk trunte, der ikke giver ordentligt blow, er forbeholden, og kun taler konstant om penge.

Smut i stedet til Randers (Fræk chokolade) - hun er tops.

har du et link til choko pigen...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har generelt rigtigt dårlig erfaring med de mørke piger i  Aarhus især i Marstrandsgade. Sidst nærmest nev og bed hun i den. Snakkede hele tiden om penge. Hendes veninde kom hele tiden ind. Og øko blow var ikke øko

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...