Hop til indhold
Guest Servicesboy

Thai nær Løgstør

Recommended Posts

Guest Servicesboy

 

 

https://annoncelight.dk/showad/288992

 

Jeg fik besøgt hende her i går, ville faktisk gerne have. Esøgt en dansk GP,er men dem i nærheden holdt nok juleferie, helt ok, men så er der godt vi lever i et multi etnisk samfund, hvor nogle  ikke holder jul

 

Det var nemt og få kontakt med May, taler fint engelsk og aftalte en. Halv time  med superfransk, smitte eller ej jeg elsker superfransk

 

ankommet til  adressen som ligger i en mindre landsby bliver jeg taget godt i mod af May, hun er vel som Thailænder er flest, ikke så høj,mørk  hår :-) og, vi kan godt se det er hende, men billederne har været igennem fotoshop, og brysterne er plastik, men faktisk rigtigt godt lavet, pænt bløde, huset er rent og pænt, og der er både et rum med seng og et med briks, jeg valgte sengen, massagen kan altid vente.

May giver et fantastisk blow, med masser af spyt og lyde, det er altså dejligt bare og ligge der og mærke safterne langsomt men sikkert , bliver suget nærmere pikhovedet for hvert sug. Vi fik prøvet forskellige stillingerne, med condom,og nu ved jeg ikke om hun var naturligt våd,eller hun havde givet den olie, men hun var nem og støde ind i, hver gang i alle stillingerne, jeg kom sådan bare for sjovt til og pille lidt ved anus, det kunne hun ikke lide.

Fik et håndjob til slut, efter eget ønske, med sprøjt ud over hendes bryster, så var tiden også gået.

Jeg fik ikke smagt på hendes safter, havde ikke lige lyst, men hun er behåret

Til slut fik jeg tilbudt vand, fik en flaske vand, i uåbent flaske , det har jeg aldrig prøvet før..

Hende kan i roligt besøge, pris og ydelse matcher hinanden, og jeg synes hun virker sød og rar,nem og tale med, hvis det betyder noget for jer 

knus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...