Hop til indhold
KimLL

Emma in Aalborg!

Recommended Posts

For nogen tid siden havde jeg en aftale med hende kl 16:30. Aftalt om formiddagen. Bekræftet ca 2 timer før.

Stod så på det aftalte offentlige sted lige på minuttet og sendte jeg sms = "I´m Here"

Fik svar efter ca. 10 minutter, at den sms havde hun set for sent, og nu skulle hun spise.??

Fair nok, så forsatte hun venlig kommunikation via sms, og undskyldte også. Ville også lave ny tid.

Men jeg følte ikke jeg havde lyst til evt at blive snydt 2 gange samme dag. (Desuden løber tiden jo fra mig når et møde kikser)

Såhh, jeg er da også spændt på om hun findes :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forsøgte også at få en aftale med Emma.

Fik kontakt med hende på sms og aftalte et møde cirka en time senere. Hun spurgte en del gange om jeg var dansk, sådan helt dansk og det kunne jeg jo bekræfte at jeg var. Alt foregik i en høflig og venlig tone. Jeg havde ikke bestilt andet end 15 min dansk med kondom i alle akter. 
Da jeg havde parkeret i nærheden af den opgivne adresse som jeg havde fået uden husnummerangivelse skrev jeg “Im here now”. 
Og så gik det fuldstændig som ovenfor beskrevet, dog uden begrundelse. Hun aflyste med “I can not meet you now sorry, perhaps tomorrow”.

Så kære venner lad være med at spilde jeres tid. 
Det er virkelig underligt og jeg har aldrig været ude for et så underligt forløb. Aflysning af en tid har jeg da prøvet, men ikke på den måde og så 

meget lig den som Mr. Comeagain har beskrevet.

Øv! Hun har ellers pæne billeder, men mon ikke de også er fake???

Hilsen Slemme

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ♥️ EMMA

Sorry Slemrian , I have all messages with you on my phone. First time you made an appointment at 16:30 and after you change it at 16:50 o’clock, in this time when we texted each other I canceled and you told me “ok.have a nice day .” You never texted me that you are at my address. So, I didn’t canceled the appointment like you said!! (I can upload here messages from you). I don’t like that you write bad things about my photos because they are real and are taken in the apartment where I work . It’s very easy to prove that !!! That being said, I wish you again a very good day!

Del dette indlæg


Link til indlæg
♥️ EMMA skrev, for 7 timer siden:

Sorry Slemrian , I have all messages with you on my phone. First time you made an appointment at 16:30 and after you change it at 16:50 o’clock, in this time when we texted each other I canceled and you told me “ok.have a nice day .” You never texted me that you are at my address. So, I didn’t canceled the appointment like you said!! (I can upload here messages from you). I don’t like that you write bad things about my photos because they are real and are taken in the apartment where I work . It’s very easy to prove that !!! That being said, I wish you again a very good day!

Et venligt og ordentligt svar.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...