Hop til indhold
Matte

Soraya på Frederiksberg

Recommended Posts

Jeg har selv overvejet at aflægge hende et besøg. Prisen er rimelig, og jeg tror hun er reel nok. Men det ville selvfølgelig være godt at få en anmeldelse af hende først. Der må da være nogen der har besøgt hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte hende, en sen nat for en måneds tid siden, på vej hjem fra en julefrokost (var ædru).
Hun var nogen tid om at svare på min sms, men, vi fik aftalt et tidspunkt, hvor jeg skulle stå ved en bestemt opgangsdør og ringe til hende.
Det var noget svært, at finde en parkeringsplads, i området, jeg ved egentligt ikke helt, om det egentligt var en parkeringsplads jeg fandt, eller blot et lille grasareal mellem fortorv og cykelsti, men, i jylland havde det været en parkeringsplads. Senere opdagede jeg, at jeg måske kunne ha holdt på en parkeringsplads ved et nærliggende indkøbcenter eller var det en station? (jeg er fra jylland, og er ikke super kendt i københavn).
Jeg gik ind i gården, hvor opgangsdøren var, og ringede på aftalte tidspunkt, intet skete. Så, jeg satte mig tilbage i bilen og forsøgte at komme igennem på sms. Der gik måske 10 minutter, efter aftalte tidspunkt, før hun svarede. Så, jeg gik igen hen til opgangen, og ringede, den blev taget, men, lagt på. Tredie gang var lykkens gang, og, jeg fik oplyst, hvad opgang jeg så skulle gå ind i. Det var en anden, end den jeg skulle stå ved, da jeg ringede. Dette tænker jeg, var for at hun kunne se, at man rent faktisk var der, inden hun udleverede sin addresse.
Jeg kender heldigvis kun få i københavn, så, jeg følte mig ikke generet af at stå til skue i gården, mens jeg forsøgte at få fat på hende. Men, det havde måske været anderledes, hvis jeg var lokal.
Nå, op ad en masse trapper, og ind til hende. Vi havde pr sms aftalt, at hun skulle være iklædt den der muslimske klædedragt ink hovedbeklædningen. Men, desværrer røg lidt af fantasien, da hun først tog tørklædet på hovedet, efter hun havde lukket mig ind.
Pengene byttede hænder, og, jeg gik ud og tog et hurtigt bad. Hvad er det egentligt for noget med jer københavnere, at placerer et brusebad, ovenover toiletkummen, i et rum der ikke er størrer end et støvsugerskab?
Nå, ud af badet, og ind til hende. Der var ikke så meget berøringsangst, som man nogengange oplever med udenlandske piger, og, vi havde det sjovt og hyggeligt, om end det foregik på nogen gebrokken engelsk. Jeg fik lov at slikke hende, men, det lykkedes mig ikke at få hende til at komme. Lyset var desværrer meget dæmpet, og, hun ønskede ikke missionærstillingen. Blowjob var med gummi, men, hun virkede ikke til at trættes af det, og gav den god gas med det. Efter hun havde reddet på mig et stykke tid, blev det lidt varmt for hende, hun beklagede sig over at det var varmt, men, tog først tøjet af, da jeg spurgte, om det ikke ville være mere behageligt for hende. Hun ser ganske godt ud, uden tøj på. Hendes bryster er store, og hænger flot.
På et tidspunkt bad jeg hende sætte sig på mit ansigt, og, for første gang oplevede jeg en udenlandsk pige, der rent faktisk ville sætte sig med hele sin vægt på mig. Nå, men, alt i alt, så gik der ikke længe, før jeg ikke kunne holde mig mere. Jeg kom i kondomet, mens hun sad på mit ansigt og spillede mig. Derefter hjalp hun med at fjerne kondomet og tørrer mig af. Og, så, tændte hun lyset, så jeg kunne se til at få tøj på. Lidt træls, at vi ikke kunne ha haft lys på, mens vi var igang, men, sådan er det jo nogen gange hos de udenlandske piger. Først nu, kunne jeg få et godt kig på hende. Hendes billeder er ægte, men, hun synes at ha nogen flere rynker i ansigtet, end hun havde, da billederne blev taget.

Det var alt i alt en god oplevelse, taget i betragtning, at det var en udenlandsk pige.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte hende her i sommeren. Min anbefaling er brug jeres penge et andet sted. 

Hun er svær at få fat på, også når man har lavet aftale. Stod i 10 minutter i regnen, efter aftalt tidspunkt, før jeg kunne blive lukket ind. 

Men det er ikke dealbreakeren. Dealbreakeren var at jeg havde betalt for 1 time, men alt jeg fik var 30 minutters blowjob. Lige meget hvor mange gange jeg foreslog at vi rykkede videre til noget andet. 

Meget skuffende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...